RSS

Cleaning Day

02 Iul

Maldarul de carti si caiet de pe birou aruncate de acolo inca din sesiune a inceput sa ma deranjeze. Cand deschid geamul intotdeauna se gasesc foi care sa se imprastie pe jos sau pixuri care sa se rostogoleasca pe sub pat. Asa ca azi m-am decis! CLEANING DAY!

Zilele de curatenie au intotdeauna ceva frumos si anume te poarta prin timp si amintiri. Imi place sa rasfoiesc caiete vechi si mai ales sa ma uit pe ultima pagina. Aici gasesc intotdeauna desene, versuri din melodiile favorite sau cate un calcul aiurit si incorect. Ca sa nu laud numai ultima pagina a unui caiet o sa vorbesc un pic si de prima. Aceasta se presupune ca e mereu cea mai ingrijita, cu scrisul cel mai frumos si imbie elevul sa continue munca in aceeasi maniera: ordonata si clara. Si vorbind de prima pagina am avut placuta surpriza sa gasesc azi primul meu caiet. Nu primul din liceu sau din facultate, pur si simplu primul. M-am amuzat si eu de strambatura liniutelor duse cu mainile mele nepricepute inca. Take a look back in time:

p1010193.jpg

Altceva ce imi place la curatenie este faptul ca intai reusesc sa dau casa peste cap, la propriu, si apoi sa refac totul asa cum a fost. Mi s-a intamplat azi sa nu mai am pe unde pasi..carti peste carti, peste caiete si peste foi. E intr-un fel ciudat modul in care reusim sa aglomeram o masa atat de mare de materiale intr-un dulapior atat de mic (in cazul meu). Si incep sa ma intreb cum se poate…si totusi se poate.

Cam in fiecare an am o astfel de zi de curatenie generala si de fiecare data arunc din ce in ce mai mult chestii. Ce pastram in 2006 am ajuns sa arunc in 2007. Intr-un final, cand totul era pus la locul lui, m-am intrebat oare cate din lucrurile mele de acum o sa mai fie inghesuite in dulapior in 2010. Poate nici unul, poate nici nu o sa mai locuiesc aici…

p1010192.jpg

pe la sfarsitul curateniei…

 
Un comentariu

Scris de pe Iulie 2, 2007 în Amintiri

 

One response to “Cleaning Day

  1. Hellene

    Iulie 4, 2007 at 12:20 am

    🙂 si mie imi place sa fac curatenie intre foi. 🙂 gasesc tot felul de nimicuri si imi place sa le revad. Am cred vreo 2 dulapuri cu dictionare si cu tot felul de caiete, vederi, felicitari si le citesc la fiecare curatenie. Eu o fac mai des insa, ca imi arunc prin dulap lucruri noi, care cred ca imi vor trebui, dar de care de fapt scap cu prima ocazie. Sa nu uiti sa duci hartiile la reciclat. 😉

     

Lasă un răspuns

 
