RSS

Etajul 3

09 Iul

Magazinul Unirea; locul ideal pentru achizitionarea unui cadou pentru prieteni. Se gasesc de toate, pentru toti: de la bijuterii de argint cu pietre albastre, bluze cu flori, rame de fotografii pana la carti si jocuri pe computer. Mi-am dat seama, aseara cred, de ce nu imi plac cumparaturile. Ei bine…pentru ca plecam in achizitionarea unor obiecte ce nu ma atrageau. Nu, nu imi place sa cumpar bijuterii sau bluze colorate sau in general chestii pe care nu le-as purta eu. Recunosc insa ca mi-e destul de neplacut sa imi cumpar si eu ceva…gen pantaloni pentru ca nu prea gasesc articole care sa imi vina.

Revenind acum la numele postului mei, as vrea sa vorbesc astzi despre etajul 3 al magazinului Unirea. E locul in care as ramane ore in sir, pierduta printre rafturi cu carti sau cd-uri cu muzica si dvd-uri cu filme. Poate ca orice magazin Diverta e la fel insa cel de la Unirea parca are un farmec aparte, e simbolul etajului 3 pentru mine. Cartile au intotdeauna coperti frumoase si ma atrag toate. Cu siguranta ca m-as plictisi teribil daca as sta sa le citesc pe majoritatea (nu ma pasioneaza cartile din domeniul drept, economie sau literatura pentru femei) dar asta nu ma impiedica sa le admir si sa le rasfoiesc.

Totodata, imi plac magazinele de IT de la etajul 3. Stateam saptmana trecuta si ma uitam pierduta la raftul cu jocuri de PC. Aproape ca m-a amuzat vanzatorul, un tip tanar, maxim 25 de ani, ce cred ca se tot astepta sa ii cer o sugestie sau sa spun ca vreau sa cumpar un joc. Eh…l-am cam dezamagit!

Concluzie: cu orice prilej va aflati la Unirea, nu uitati sa vizitati etajul 3!😀

 
3 comentarii

Scris de pe Iulie 9, 2007 în Entertainment

 

3 responses to “Etajul 3

  1. hairylemur

    Iulie 10, 2007 at 8:17 am

    Exact acelasi lucru mi se intampla si mie! Cand am de pierdut niste timp prin centru, il pierd la Unirea la etajul 3. Daca se intampla uneori sa am prea mult timp de pierdut prin centru il mai pierd si la Cocor, cred ca tot la etajul trei; etajul cu jucarii, articole sportive si undeva intr-un colt, pitit un magazin cu machete.

     
  2. Antitrust

    Iulie 19, 2007 at 4:37 pm

    Desi iti inteleg pasiunea pentru carti, aspectul extrem de comercial al acestor locuri nu ma incanta foarte mult. Prefer un anticariat sau o libarie-ceainarie unde sa ma pot pierde in aburul vremurilor de altadata.

     
  3. Barbie Man

    Noiembrie 20, 2007 at 8:06 pm

    au trecut vremurile de altadata de muuuult

     

Lasă un răspuns

 
