RSS

Ciudatenii

15 Iul

Ce e ciudat? Ceea ce te scarbeste, te mira, te face sa reflectezi sau te fascineaza. De multe ori insa, ciudat e ceva pe care nu il intelegi. Fie ca e vorba de o fapta cotidiana sau de un gen de gandire.

Mi-a parut ciudat ieri omul care vorbea in gura mare la un telefon public ca si-a rupt piciorul. Culmea era ca nu piciorul era cel in ghips ci mana…o fi avut motivele lui sa minta.

Imi pare totodata ciudat si poate chiar anormal sa iti faci planuri exacte de viitor. Ea imi spunea acum ceva vreme: „pana la 25 de ani o sa am deja multi copii si o sa fiu foarte fericita. Tu ce o sa faci?”. Am vrut sa raspund dar am lasat capul in jos pentru ca nu am vrut sa o dezamagesc. Nu stiu ce o sa fac, nu neaparat pentru ca nu am planuri dar pentru ca nu am niciodata cum sa stiu, decat sa intuiesc. Plus ca mi s-ar parea complet aiurea sa stiu ce voi face in fiecare moment al vietii mele…la un moment m-ar ucide banalitatea.

Si daca tot sunt la categoria ciudatenii…pot sa spun ca sunt mirosuri, in general parfumuri care imi produc involuntar o stare de bine si asta fara a avea o explicatie anume. Imi place parfumul din camera mamei. Parca simt aroma lui ametitoare din momentul in care vad sticla mov si frumos turtita de pe comoda. Si sunt parfumuri ciudate care plutesc prin aer si le poarta fie oamenii fie insusi vantul. Si acetea imi amintesc de oameni de demult (cum e parfumul greu de tabac amestecat cu un parfum bun) sau de oameni pe care ii iubesc (mirosul de piele umeda si calda de la baza gatului).

C iudateniile sunt pentru mine pete de culoare intr-o viata uneori gri asa ca ma face fericita gandul ca poate exista oameni care ma prievsc si pe mine ca o mica ciudatenie. 🙂

 
3 comentarii

Scris de pe Iulie 15, 2007 în Freak...

 

3 răspunsuri la „Ciudatenii

  1. Hellene

    Iulie 15, 2007 at 5:45 pm

    Ciudatul e ok pana nu provoaca si alte sentimente cum ar fi scarba sau frica. Daca iti starneste mirarea, admiratia, placerea e acceptabil. (pentru mine)

     
  2. eXstatic

    Iulie 17, 2007 at 2:20 am

    Au venit cativa oameni la maica-mea s-o intrebe daca nu cumva sunt bolnav la cap. Pe bune. S-a intamplat acum cateva ore (vreo noua, cine mai tine socoteala?). Deci, se poate! 😀

     
  3. darkjade

    Iulie 17, 2007 at 10:52 am

    @ exstatic: :)) … interesant, ce sa zic!

     

Lasă un răspuns

 
