RSS

Excursie

30 Iul

Pentru cateva zile am scapat de atmosfera torida a Bucurestiului si m-am refugiat la munte. Primul lucru pe care l-am sesizat (si de care m-am bucurat evident) a fost racoarea…cum sa nu te bucuri cand simti vantul intrandu-ti prin oase? Muntii ma chemau imbietori sa ii escaladez, insa nu sunt alpinist si nici aventurier sinucigas asa ca m-am limitat la trasee cunoscute (gen cabana Susai).

Ar fi frumos sa pot povesti in amanunt excursia dar dehhh…unele lucruri raman intre prieteni (prietenii stiu de ce). Anyway…mi s-au intamplat lucruri ce le vad doar prin filmele de comedie cum ar fi sa ne trezim la 1 noaptea inchisi afara in curte. Am realizat ca nu sunt Spiderman caci nici urcata pe o masa si doua scaune nu am ajuns la terasa. Metoda cea mai buna de a intra in casa? galagia bineinteles si bataile in usa. Macar asa s-au trezit nesimtitii ce ne-au incuiat afara si s-au obosit sa ne deschida usa.

Deh…spre deosebire de alte dati nu am dus asa tare lipsa calculatorului, cu toate ca am visat intr-o noapte ca eram pe messenger si vorbeam cu prietenii.

Nu am regrete pana acum si nu simt nostalgie ca s-a terminat…au ramas amintiri frumoase, poze haioase si filmulete demne de un reality show de succes.

 
6 comentarii

Scris de pe Iulie 30, 2007 în Entertainment

 

6 răspunsuri la „Excursie

  1. stormcloudi

    Iulie 30, 2007 at 7:24 pm

    :)) si filmele trebuiau sa se inspire de undeva 😉
    cum e sa treaca masina pe langa o blata si sa te ude tot (I’ve seen it done)
    Ma bucur ca te-ai simtit bine 😀

     
  2. Hellene

    Iulie 31, 2007 at 10:30 am

    Ah, nu! N-ai voie! La munte nici nu trebuie sa te gandesti la calculator, Internet si mess. Se exclud una pe alta. 😛

     
  3. darkjade

    Iulie 31, 2007 at 11:41 am

    @ stormcoudi: hehe…e ironic cand vezi ca ti se intampla doar ce vezi prin filme. Parca nu iti vine sa crezi.

    @ Hellene: se poate se poate si fara calculator dar mai greu. Sincer chiar anul asta mi-am luat laptot ca sa il iau cu mine in vacanta 🙂 . Insa in excursia asta l-am lasat acasa.

     
  4. alex

    August 1, 2007 at 12:57 pm

    adevar graiesti, draga mea. de la fata locului am vazut 😛

     
  5. ionellita00

    Septembrie 11, 2007 at 5:49 pm

    Nici eu nu simt prea imperios lipsa PC-ului cand sunt la munte, la mare, la sat…la inceputul acestei vacante am fost plecata din oras aproape o luna si nu am avut calculator; nu mi-a fost asa de greu…in schimb, au fost trei zile in care eram acasa si calculatorul era defect…atunci am fost cat pe ce sa innebunesc!…:))

     
  6. darkjade

    Septembrie 11, 2007 at 7:58 pm

    si eu simt la fel cand se strica sau cand nu merge netul! Ar trebui sa o iau mai usor.

     

Lasă un răspuns

 
