RSS

Leapsa – Carti

31 Iul

Am preluat o leapsa draguta de la Exstatic..

1. Ce carte nu ai imprumuta si de ce?
Biblia. Pentru ca oricum o am in casa si spre rusinea mea nu am citit decat o pagina.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?
Orice scris de Sandra Brown. Am citit in copilarie un fragment si m-a scarbit profund. Polueaza mintea si limiteaza cultura la sex si povesti siropoase.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?
Orice carte dintr-un domeniu care nu ma intereseaza gen: drept, medicina, economie etc.

4. Ce carte nu ai citi niciodata si de ce?
Biblia satanica. As considera-o o blasfemie totala si m-as simti jignita.

5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?
Un roman siropos. Pur si simplu nu imi place genul.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tai?
O carte cu basme.

7. Care a fost cartea copilariei tale?
Au fost multe carti care mi-au influentat gandirea si m-au fascinat. Imi amintesc acum de vremurile cand ma jucam de-a zeii si zeitele din „Legendele Olimpului” asa ca tind sa cred ca aceasta a fost cartea copilariei mele.

8. Cartea pe care ai facut-o cadou ultima data, ai citit-o?
Stiu ca a fost o carte cu povesti dar nu am citit-o.

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?
Nu stiu exact daca m-a marcat o carte anume. Inclin insa spre „Cronicile Vampirilor” – Anne Rice. Eu si mica mea obsesie…vampirii.

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insula pustie?
„Rosemary’s Baby” – Ira Levin.

11. Ce carte pe care n-ai citit-o ai risca sa iei cu tine pe o insula pustie?
„The Shining” – Stephen King.

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?
Nu obisnuiesc sa recitesc carti. Dar cred ca am citit de mai multe ori „Legendele Olimpului”, sau cel putin unele pasaje.

13. Numeste o carte plictisitoare.
„Fratii Jder” – Mihail Sadoveanu. Am citit-o ca lectura obligatorie in programa de liceu si m-a plictisit asa de tare ca imi venea sa ma urc pe pereti.

14. Numeste-ne o carte pe care ai inceput-o, dar nu ai terminat-o.
„Numele Trandafirului” – Umberto Eco. Tot citesc din ea dar inca nu am terminat-o.

15. Povesteste-ne cum cumperi o carte.
Cam intotdeauna de la librarie. Ma uit la carti noi aparute sau caut ceva ce imi doream sa citesc de multa vreme.

16. La ce renunti ca sa cumperi o carte?
Depinde la ce imi foloseste cartea si cata nevoie am de ea. Daca e ceva pentru scoala atunci mai merita sacrificii.

17. La ce nu renunti ca sa cumperi o carte?
Raspuns asemanator cu ce am scris mai sus.

18. Cartile carei edituri iti plac cel mai mult?
Nu ma uit la editura ci la carte.

19. Cat timp a trecut de cand nu ti-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeste acea ultima carte cumparata?
Daca se pune literatura stiintifica, ultima cumparata este „Java de la 0 la expert” -Stefan tanasa, Stefan Andrei, Cristian Olaru. Mi-am luat-o pe la mijlocul lui mai caci aveam nevoie de ea pentru un proiect.

20. Ce carte/carti ai imprumutat ultima data?
Nu obisnuiesc sa imprumut carti, vorbesc de cele de literatura. Din cele stiintifice mai imprumut normal, de la colegi, prieteni.

21. Cati tarani au participat la rascoala din o mie noua sute sapte?
Nu stiu si nici nu ma intereseaza.

22. Care este scriitorul roman preferat?
Mircea Eliade.

23. Care este scriitorul strain preferat?
Hmm..mai multi: Anne Rice, Edgar Allan Poe, Stephen King.

24. Ecranizarea carei carti ai dori sa o vezi?
„Domnisoara Christina” – Mircea Eliade.

25. Numeste o carte a carei ecranizare ti-a placut mai mult decat romanul in sine.
„Dracula” – Bram Stoker. Cartea e un pic mai plictisitoare pentru ca e compusa din pagini de jurnal, articole din ziar etc. Filmul e mai dinamic.

26. Numeste o carte buna cu o ecranizare proasta.
„Regina Damnatilor” – Anne Rice. Pe la jumatatea filmului am inceput sa ma intreb ce legatura mai are cu cartea afara de numele personajelor participante la actiune.

27. Numeste un blogger pe care-l citesti cu placere.
Ii citesc cu placere cam pe toti din lista mea de la Blogroll.

28. Numeste un blogger pe care ai vrea sa-l cunosti.
Hmm….nu stiu. Insa imi doresc demult sa o intalnesc pe stormcloudi

29. Ce cantaret/trupa ti-ar placea sa concerteze in Romania?
Rammstein.

30. Numeste intrebarea care-ti place cel mai mult — nu dintre acestea, ci, in general.
Ai vreun model in viata? Si daca da spune-mi despre el.

Daca vrea cineva sa preia aceasta leapsa e invitatul meu…

 
4 comentarii

Scris de pe Iulie 31, 2007 în Entertainment

 

4 răspunsuri la „Leapsa – Carti

  1. stormcloudi

    Iulie 31, 2007 at 11:58 pm

    eu o sa o iau putin 😀
    :)) cine stie poate dam una peste alta prin grecia 😉

     
  2. Ioana

    August 11, 2007 at 1:18 am

    cred c-am s-o preiau eu. 🙂 e simpatica.

    `place blogul tau,
    ne mai citim 🙂

     
  3. darkjade

    August 11, 2007 at 12:55 pm

    🙂 bine ca ti-a placut leapsa

     
  4. elena

    Noiembrie 17, 2007 at 12:37 am

    cu multa istorie :|:|de fain e faina

     

Lasă un răspuns

 
