RSS

Frica

04 Aug

Frica ma macina pe dinauntru sau ma paralizeaza uneori. Cred ca mi-e frica in fiecare zi. Incerc sa fac diferenta intre frica si fobie si cu siguranta e una. Frica ma macina imi produce anxietate uneori depresie insa atunci cand ma confrunt cu o fobie pur si simplu simturile mele se trezesc incat imi simt bataile inimii in gat iar ochii parca uita sa clipeasca. Adrenalina bat-o vina!

Cred ca cel mai tare mi-e frica de cuvinte. Tin minte si acum sentimentul neplacut pe care il avea acum vreo 5-6 ani cand trebuia sa cer voie parintilor pentru a ma duce la o petrecere seara. Stiam ca vor fi reticenti intr-o oarecare masura asa ca mai bine ma abtineam. Ramaneam de multe ori acasa mai linistita pentru ca nu mi-am confruntat teama dar cu siguranta nu mai fericita. Inca nu am scapat definitiv de teama de cuvinte dar mi-o confrunt de fiecare data pentru ca am inteles ca daca nu incerc sa fiu fericita nu o sa fiu.

Revin acum la fobii. O fobie apare fie cand treci printr-o exeperienta traumatizanta, fie cand iti povestesc cunoscutii o astfel de expeienta prin care au trecut sau fie cand te influenteaza mijloacele media. Pot spune ca am o mica fobie…este vorba de frica de caini. De cand m-au muscat parca nu ii mai privesc la fel. Am intotdeauna o mica retinere atunci cand trec pe langa un caine. Mintea mea creeaza involuntar scenarii horror in care dinti ascutiti ma sfasie de vie si imi provoaca cicatrici ireparabile.

Cateodata mi-e frica pentru mine. Mi-a fost frica  sa ma urc mai sus ca sa nu cad in gol, sa merg mai repede ca sa nu ma pravalesc, sa vorbesc mai mult ca sa nu spun prostii, sau chiar sa privesc pe cineva in ochi uneori.

Nu stiu alta cale de a-mi invinge temerile decat confruntandu-le. Asa ca o sa spun tot ce am pe suflet, o sa trec in continuare pe langa caini, o sa ma catar alta data, o sa merg mai repede, o sa ma gandesc inainte sa spun ceva dar o sa spun si cu siguranta o sa privesc mai mult…

 
Un comentariu

Scris de pe August 4, 2007 în Zi de zi

 

One response to “Frica

  1. stormcloudi

    August 5, 2007 at 12:11 am

    macar tu nu tremuri cand vezi un paianjan 😛
    sau ai fi in stare sa intri singura intr-un lift intunecat 😉
    frica trebuia sa o infrunti (cum ai spus si tu) si sa speri sa iesi invingatori nu tipand de disperare
    🙂

     

Lasă un răspuns

 
