RSS

La tuns

10 Aug

Ieri am fost cu mama la coafor sa se tunda; un spectacol tipic la care asist de cateva ori pe an (nu cand ma tund eu …asta se intampla foarte rar). Coaforul arata relativ dragut, spatio, curat iar peretii erau frumos decorati cu oglinde triunghiulare. Intr-un colt era un televizor la care mai priveau din cand in cand coafezele ce nu aveau momentan clienti. Bineinteles era deschis pe PRO TV unde era „Tanar si Nelinistit” (cateodata nu inteleg psihologia feminina). Mama s-a asezat pe un scaun si a venit o doamna vopsita aranjata, machiata sa se ocupe de ea. Nu auzeam foarte bine ce discutau dar cred ca erau discutii tampite de genul : „Parul dumneavoastra este foarte greu de aranjat! Prinde greu vopseaua pe el, ar trebui sa va faceti suvite!”. Mama a refuzat-o politicos.

Buuun…acum vine partea interesanta. Cand s-a ridicat sa plece m-a vazut pe mine stand pe scaun si i-au lucit ochisorii cand au vazut pleata mea lunga si netunsa de 3 ani. A inceput sa imi spuna  ca m-ar prinde bine o tunsoare moderna cu suvite blonde. Si-a luat o zambet tampit.M-am uitat urat si i-am spus: „Multumesc, eu ma mai tund singura!”. Am iesit si am last-o cu buza umflata.

Poate m-am omportat ca un adevarat badaran dar m-am saturat sa mi se dea sugestii care nu imi plac si sfaturi idioate…I’ve just had it!

 
Un comentariu

Scris de pe August 10, 2007 în Freak...

 

One response to “La tuns

  1. Coafor

    Aprilie 28, 2011 at 11:24 pm

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

     

Lasă un răspuns

 
