RSS

Presimtiri

20 Aug

Vi s-a intamplat vreodata ceva relativ ciudat la care culmea, va asteptati? Mie cam asa mi se intampla tot timpul. De multe ori o clipa de fericire e urmata de necaz…de, sa se restabileasca un echilibru. Cand Dumnezeu imi zambeste de obicei imi da o palma dupa. Si atunci imi vin in minte cuvintele de care mi-e o scarba de mor: „viata este roz!”. Este roz pentru unii, dar pentru altiii nu e deloc asa. Altii trebuie parca sa plateasca pentru fiecare zambet.

M-am obisnuit cu situatia asta „minunata” si deja in clipele de fericire nu ma mai bucur la fel pentru ca am o presimtire neplacuta. Dupa ploaie rasare soarele dar eu de obicei gandesc invers.

La un moment dat ma satur si imi spun..whatever! Fie ce-o fi!

 
7 comentarii

Scris de pe August 20, 2007 în Diverse

 

7 răspunsuri la „Presimtiri

  1. hairylemur

    August 20, 2007 at 8:49 pm

    Asa mi se intampla si mie tot timpul. De curand chiar, dupa o perioada destul de buna au urmat niste zile despre care prefer sa nu imi amintesc. Acum a inceput sa o ia din nou in sus. Eu de obicei in zilele proaste rup contactul cu lumea si ascult Manowar, doar ca in ultima vreme parca nu mai functioneaza cum functiona cu ceva timp in urma. De obicei in perioadele proaste eu astept, mai mult sau mai putin rabdator sa se termine si ma gandesc ca mai rau de atat cu greu se poate, deci trebuie sa vina perioade mai bune, iar in cele bune incerc sa ma bucur cat mai mult de ele, ca cine stie cat o sa tina…

     
  2. Ovidius

    August 20, 2007 at 10:34 pm

    Daca ma gandesc bine, imi amintesc ca odata ai scris ca doar amarul face dulcele sa fie cu adevarat dulce. Mai e buna si alternanta la ceva, nu?

     
  3. Hellene, tomata cu scufita

    August 21, 2007 at 10:15 am

    Am avut si eu trairi asemanatoare. Mi s-a intamplat chiar, la o nunta fiind sa ma gandesc la inmormantari, sau si mai rau: daca atunci cand mireasa e furata, au aia accident de masina. Aia care o fura. 😦 Nu mai pot sa ma bucur pentru ca ma gandesc la rele. I need some optimism.

     
  4. raluca

    Ianuarie 13, 2008 at 4:38 pm

    nici macar nu vreau sa stiu cit de mult am de trait asa fara sa ma bucur de nimic pt ca in urmatoarea clipa imi iau cine stie pumn in ochi de la ce o fi viata ,dumnezeu, soarta si alti draci …

     
  5. irinel

    Aprilie 20, 2008 at 3:18 am

    Hei ,fratilor! Ce s-a intamplat cu voi de sunteti atat de posomorati.In primul rand ,sunteti sanatosi? ,Asta e cel mai bun lucru pentru care puteti fii fericit. Important in viata e sa fii optimist ,nu are importanta ca ai necazuri .Aceste necazuri trebuie sa va puna nu intr-o stare pesimista ,ci trebuie sa va determine sa fiti mai bataiosi , sa gasiti solutii .Nu exista nimic care nu se poate obtine ,in limitele decentului vorbesc.In viata mea am avut parte de anumite lucruri care nu tocmai erau placute , dar toate acestea le-am luat nu ca pe o povara ,ci ca pe un lucru care se poate intampla orcui ,si nu e o tragedie.Sunt sanatoasa am o viata inainte de care trebuie sa ma bucur.Nu exista om care poate avea fericirea pe toate planurile,so bucura-te de ce ai!!!!!!!!!!!!!!

     
  6. irinel

    Aprilie 20, 2008 at 3:28 am

    Apropo de gandurile astea rele .Sunt in capusorul vostru pentru ca le dati voie.In loc sa te gandesti ca mireasa care a fost furata la nunta respectiva o sa aiba un accident,imagineaza-ti ziua cand tu o sa fii mireasa ,daca nu esti casatorita.Iar daca esti in momentul in care iti vine un asemenea gand ,alunga-l ,dute si danseaza ,intra in conversatie cu cineva .Sunt atatea metode de a alunga un gand negativ.Apropo de persoane negativiste ,va dau exemplu pe bunica mea.Sa nu ma intelegeti gresit o iubesc foarte mult ,ca ea m-a crescut .Dar negativismul ei e daja ca in operele comice ale lui Caragiale.Bunicul un om optimist si foarte muncitor careia ia placut sa faca ceva in viata ,sa aiba un comfort in casa.Exemplu,: daca bunica a vrut sa schimbe mobila din casa cu una noua, bunica ca replica .Ce ne trebuie ca vin rusi peste noi

     
  7. Adriana

    Mai 16, 2009 at 1:35 am

    Salut. Nu stiu cum se numeste dar mi se intampla des.Intr-o zi eram in curte si a venit pe mine un gand de nu stiu unde, cum ca, >asta mi-ar mai trebui sa il dea afara> adica pe prietenul meu.si apoi mi-am vazut de treaba. Dupa masa a venit acasa si mi-a spus ca de maine nu mai merge la lucru ca l-a dat afara. Asta e cea mai tare faza. Sunt foarte multe.

     

Lasă un răspuns

 
