RSS

Frig

06 Sep

M-am trezit cam pe la ora 3 dupa un cosmar. M-am dus sa beau apa si m-am bagat la loc in pat. Insa inainte de a ma cufunda la loc in somn am simtit parca umarul drept amortit. Mi-am tras cearceaful peste cap si am adormit la loc. M-am trezit relativ devreme (dupa un rest de noapte fara vise cu orori). Cu toate ca eram invelita simteam frigul cum imi patrunde pana la os. Ma facea sa ma ghemuiesc, sa ma strang in mine si sa caut caldura asternutului. Insa nu era suficienta ca sa imi redea gradul de confort necesar organismului asa ca m-am trezit. M-am uitat pe geam si am descoprit o alta lume decat o lasasem ieri. Nori faceau cerul mohorat iar vantul batea rece cu un iz de toamna. Pentru prima data in aceasta vacanta m-am vazut nevoita sa ies afara cu maneca lunga si chiar mi-era bine. Mi-am spus un pic trista ca s-a dus vremea tricourilor si a picaturilor de sudoare care aluneca incet pe spate intr-o zi torida. Asa ca…SALUT TOAMNA, SALUT FRIG!!

 
3 comentarii

Scris de pe Septembrie 6, 2007 în Vremea

 

3 răspunsuri la „Frig

  1. stormcloudi

    Septembrie 9, 2007 at 2:51 pm

    salut sta ore in sir sub multe multe paturi…
    dar o sa fie din nou acele culori frumoase in copaci, si plimbari lungi printre ei…. (hopeless dreamer)

     
  2. darkjade

    Septembrie 9, 2007 at 5:36 pm

    de obicei nu imi place sa stau infofolita, dar daca se cere o sa aplic si solutia cu paturi.

     
  3. ionellita00

    Septembrie 11, 2007 at 5:37 pm

    Foarte brusc s-a stricat vremea la inceputul lui septembrie…acum parca s-a mai indreptat un pic, isi mai face aparitia si soarele chiar..cel putin in Dobrogea 😀

     

Lasă un răspuns

 
