RSS

5 melodii

10 Sep

Onorez o leapsa de la  Exstatic. Prin urmare trebuie sa numesc 5 dintre melodiile care imi plac cel mai mult. Grea decizie…sa meditam.

1.  Guns’n’Roses – Don’t Cry

2.  Alice Cooper – Poison

3.  H.I.M – Right Here in My Arms

4.  Nightwish – While Your Lips Are Still Red

5.   Rammstein – Stripped

Tin sa precizez ca asta nu e decat un top relativ din doua motive: 1. melodiile nu au fost puse chiar in ordine deoarece nu ma pot decide care imi place cel mai mult. 2. nu este un top definitiv. Poate peste o saptamana o sa gasesc alte cantece pe care sa le ador.

Sa dam si mai departe leapsa…ca de obicei invit orice cititor al blogului meu sa o preia🙂 .

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 10, 2007 în Diverse

 

2 responses to “5 melodii

  1. Mike

    Septembrie 26, 2007 at 10:25 am

    intersting..nu stiu daca am mai fost asa tare in dificultate dpdv muzica…nu ca-i greu e aproape imposibil but ,..let’s give it a shot:D
    1 Amorphis – Black winter Day
    2 My Dying Bride – Sear me MCMXCIII
    3 Anathema – A Dying Wish
    4 Moonspell – Blood tells
    5 Sepultura – Refuse /Rezist
    sunt nesigur la ultima rau de tot daca sa fie ea sau alta😛

     
  2. darkjade

    Septembrie 26, 2007 at 11:22 am

    dap…si eu sunt de parere ca e aproape imposbil de realizat un top cu cele mai bune melodii. Pur si simplu sunt prea multe.

     

Lasă un răspuns

 
