RSS

La multi ani!

18 Sep

Ieri dragul meu blog a facut un anisor! 🙂 Am vrut sa scriu aseara acest post dar am venit acasa suparata si nu mai aveam chef de nimic!

Nu imi urez mie „La multi ani” doar ca am vrut sa marchez cumva evenimentul. Sincer nu ma asteptam sa pot sa tin de un blog si sa scriu periodic in el. Cea la indemnul careia am inceput blogul a fost Jo. Thanks! 🙂 Cred ca a fost o alegere buna!

Sper sa scriu si la anul un astfel de post ca aniversare a 2 ani de cand am intrat in blogosfera!

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 18, 2007 în Diverse

 

2 răspunsuri la „La multi ani!

  1. Tomata cu scufita

    Septembrie 19, 2007 at 11:18 am

    Hei, La multi ani. 🙂 Si la mai mult. Iti doresc cat mai multa inspiratie si usurinta de exprimare. 🙂

     
  2. darkjade

    Septembrie 19, 2007 at 12:58 pm

    sa fie! 🙂 Si tie bafta in continuare la blog!

     

Lasă un răspuns

 
