RSS

Prima mea sedinta foto

09 Oct

La ce se gandeste lumea cand spun sedinta foto? Ei bine, intamplarea mea de ieri nu a decurs nici pe departe asa: am intrat in platou ornat cu ghirlande din flori artificiale iar in fundal o poza mare cu un peisaj feeric din Hawaii. M-am asezat ca o diva in mijloc si am urlat ca nu vine nimeni cu machiajul. Peste ora cand s-au calmat spiritele am dat ceea ce era mai bun din mine in lumina obositoare a blitului. O poveste aiurita! 🙂

Revenind pe plaiurile realitatii am spun cum a decurs povestea. Nu am fost in fata camerei ci in spatele ei. Nu am pozat modele umane in special ci aparatura medicala. Daca m-am simtit bine? Da, cu siguranta! Fotografiile respective imi trebuiesc pentru un site pe care m-am angajat sa il fac. Reactia medicilor din cabinete a fost amuzanta putin spus. Inainte de a poza un BTL06 sau un Dade Behring (ador denumirile medicale) ma intrebau daca lumina e buna si cum o sa iasa minunatia in poza. Parca le-as fi pozat progeniturile, nu o gramada de fiare si circuite electrice. Cel mai mult mi-a placut cand mi-au intrat in cadru si pacienti. Chiar daca erau intinsi pe pat sau sub actiuniunea unui anume aparat, chestii deloc placute banuiesc eu, cu totii zambeau. Oare ca sa imi iasa mie poza bine sau ca asa se obisnuieste atunci cand se face o poza?

Prima mea sedinta foto a fost speciala. Pentru ca a fost prima si pentru ca m-am simtit ca un fotograf in adevaratul sens al cuvantului.

 
Un comentariu

Scris de pe Octombrie 9, 2007 în Zi de zi

 

One response to “Prima mea sedinta foto

  1. stormcloud

    Octombrie 11, 2007 at 7:17 am

    Felicitari pt o sedinta fotot reusita :D!
    Vreau si eu sa vad pozele 😉

     

Lasă un răspuns

 
