RSS

Ce merit eu?

16 Oct

Ma intreb adesea…ce merit eu? Raspunsul e undeva intre doua extreme: totul si nimic. Merit totul deoarece cred ca mi se cuvine si lumea ar trebui uneori sa se miste dupa cum gandesc eu. Astept sa primesc ceea ce imi doresc si cand nu se intampla cad in extrema „nimic”. Nu am primit nimic pentru ca nu meritam nimic…

Adevarul e ca sunt undeva intre totul si nimic si asta ma sperie cel mai tare…pentru ca mijlocul e media…deci sunt mediocra si atunci nu merit nici mai mult nici mai putin decat merita oricare alt semen al meu….

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 16, 2007 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
