RSS

Personalitati

19 Oct

Stateam si ma gandeam acum cateva clipe la personalitati marcante…Sa zicem ca as putea sta de vorba cu unele din cele mai importante personalitati cunoscute pana azi…oare pe cine as alege? Acest post o sa ramana doar un gand absurd de care o sa vreau sa imi amintesc mai tarziu….dar care cel putin o sa imi faca putin ordine in minte si o sa ma conduca spre alegerea unui prototip de urmat in viata:

1. Ioana D’Arc – este personalitatea ce m-a marcat cel mai mult (nu numai pentru ca imi poarta numele 🙂 ) dar pentru ca a dovedit ca uneori credinta poate muta muntii din loc. Intotdeauna am visat sa am o tarie de caracter suficient de mare incat sa fiu asa cum mi-as dori. Sigur, nu o sa fac minuni, nu o sa fiu sanctificata si (probabil) nici arsa pe rug. Dar nu asta ma aseamana cu Ioana D’arc…pur si simplu imi inspira credinta!

2. Stephen Hawking – nu stiu cum as putea sa am un dialog cu Stephen Hawking, pentru ca ar fi o diferenta enorma intre gandirea mea simplista si geniul sau. Probabil ca m-as opri la un simplu: „I admire you!” si as lasa capul in jos. Nu am cuvinte suficiente de spus pentru una din cele mai sclipitoare minti ale planetei (care obtine titlul de doctor in fizica la numai 20 de ani) si cu toate astea este imobilizat intr-un corp aproape mort. Ma face sa ma gandesc ca mintea umana este cu adevarat uimitoare si as putea si eu sa mi-o valorific mai mult.

3. Stephen King – daca m-as intalni cu domnul King l-as intreba:”De unde va vin ideile?”. „Cum de descrieti atat de bine durerea, fie ea psihica sau fizica?” Intrebari ar fi multe de pus si cu siguranta raspunsurile m-ar surprinde. Un interviu cu Stephen King cred ca mi-ar schimba felul de a gandi si de a privi lumea. Cu siguranta e una din personalitatile pe care as vrea sa le cunosc!

Lista mea ar putea continua dar ma opresc aici! Nu o sa am ocazia sa am conversatiile cu personalitatile mentionate..poate doar pe lumea cealalta!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 19, 2007 în Personalitati

 

Lasă un răspuns

 
