RSS

Prima zi de toamna

22 Oct

Azi a fost pentru mine prima zi de toamna cu adevarat. Am trecut deja la haina lunga si neagra si mi-am scos de la naftalina hainele mai groase. Atmosfera era atat de mohorata incat cred ca ar fi adus o urma de melancolie pana si in inima oamenilor fericiti.

Intamplarea a facut ca astazi sa ma plimb destul de mult pe strazi si am avut astfel ocazia sa studiez peisajul. Lumea era suparata, injura si se strecura pe langa masinile murdare ca sa nu intre in noroi. Frunzele se jucau haotic pe trotuar in bataia vantului. El, vantul, s-a incapatanat sa se faca auzit azi si a facut suvitele din coada sa imi plezneasca de cateva ori fata.

Vremea a fost cu siguranta cap de afis azi. Am intrat in biblioteca si asteptand insotitorul am intrat in vorba cu portarul. Am zambit in sinea mea caci am purtat o discutie in toata regula cu un strain…despre vreme. Mi-a spus ca vroia sa se duca la pescuit dar ca planurile i-au fost date peste cap. Am incheiat discutia amintind de ploile de toamna…parca nu se mai sfarsesc….asa cum continua agonia, disperarea, tristetea, nefericirea…..

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Octombrie 22, 2007 în Vremea

 

Lasă un răspuns

 
