RSS

Casa mea e un santier

12 Noi

Traiesc printre gramezi de moloz si var. Simt ca respir var chiar si atunci cand deschid larg fereastra. parca totul se murdareste de o pulbere alba…hainele mele negre, calculatorul, mobila, parca si parul mi-a albit. Detest sa ma duc chiar si pana la frigider pentru ca trebuie sa trec printre gramezile de moloz. Asa ca prefer sa ma refugiez in camera mea (singurul loc care va scapa de zugravit) undeva printre sutele de carti din biblioteca din sufragerie ce-mi dau impresia ca ma aflu intr-un veritabil anticariat.

Zugraveala nu e o experienta placuta dar necesara…cel putin asa crede mama!

p1010599.jpg

sufrageria…

p1010602.jpg

micul anticariat din camera mea…

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 12, 2007 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
