RSS

Metrorex si calatorii

22 Noi

Cati sunt de nemultumiti de serviciile Metrorex? Binenteles, toata lumea are ceva de comentat, caci metrourile vin rar (sa zicem la o medie de 7 – 8 minute) iar aglomeratia este uneori de nedescris. Si de aici nervi…asa ca ne porcaim intre noi caci suntem usor impinsi, trasi de pleata prea lunga sau nu avem pe unde cobori. O mana cereasca pentru noi toti ar fi sa ne revarsam nervii direct pe angajatii Metrorex. Ei bine…rar se mai ivesc si ocazii din astea…Iata patania mea de ieri dimineata.

Statia de metrou Victoriei…metroul nu venise de circa 4 minute. In statie astepta o mare de lume deja nervoasa. Se vede venind trenul. Ajunge la peron insa ceva e in neregula caci usile nu se deschid. Atat calaltorii din tren cat si cei buluciti de partea cealalta a usilor incep sa injure. Intr-un final se deschide o singura usa. Nu are sens sa descriu inghesuiala creata caci toata lumea vroia sa urce si sa coboare pe o aceeasi usa. Trec peste noile blesteme, impingeri si texte de tipul…”Nu vedeti ca eu cobor? Da ce doamna eu trebuie sa ajung la servici!” .

Trenul ajunge cu succes la Romana numai ca suntem anuntati sa parasim trenul din cauza unor defectiuni tehnice…Eh aici circ adevarat. In timp ce personalul calauzea calatorii catre singura usa de acces multimea spumega de furie. „Imi pierd serviciul din cauza voastra, nesimtitilor”, spunea o doamna. Am coborat si eu intr-un final si am mers o statie pe jos pana la scoala. Am intarziat 15 minute dar nu am fac caz din asta.

Concluzia este simplu de tras: gradul de nesimtire al bucurestenilor este atat de mare incat ar trebui sa evit orice mijloc de transport in comun. Nu acuz Metrorex pentru nimic pentru ca defectiuni pot aparea oricand; de vina e tot romanul nostru care nu stie decat sa se planga si sa ocarasca….Sa ne fie rusine!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 22, 2007 în Zi de zi

 

Lasă un răspuns

 
