RSS

Cel mai mare brad din Europa…

02 Dec

Dorind sa scap de monotonia cotidianului, m-am decis si eu, ca tot romanul, sa fiu pe 1 Decembrie in Piata Unirii la aprinderea celui mai mare brad de Craciun din Europa…Cand am aflat acest zvon, sincer, imi imaginam ca e vorba de un brad natural urias, asa cum nu am vazut eu vreodata. Bradul insa e un imens schelet de fier luminat cu stelute albastre si ingerasi aurii.

Sincer, eu nu m-am duc pentru brad, caci pe acesta as fi putut sa il vad in orice seara, ci pentru focul de artificii care din pacate nu s-a dovedit tocmai impresionant. Oricum, a reusit sa-mi descreteasca putin fruntea si am schitat un zambet…

Pana aici sa zicem ca toate au fost bune si frumoase..dar de aici in colo a inceput haosul. Incercand sa ne indreptam catre un pub oarecare de pe Lipscani…multimea ne-a inghitit. Din 4 oameni care n-aveau ce face pe acasa si au venit la „brad” am ramas 2…Ne-am pierdut unii de altii. Lumea ma impingea ma tragea de par, imi dadea coate in burta si ocazional imi spargea timpanele urland ca din gura de sarpe. Eu si cu prietena mea ne-am imaginat pentru cateva clipe ca ne aflam in timpul unei rascoale din secolul trecut…Groaznic, groazniiiic! Partea cea mai rea era ca nici telefoanele mobile nu mergeau. Enervantul mesaj „Retea ocupata” il facea si pe cel mai calm om sa isi smulga parul din cap.

Finalul haosului de ieri a fost insa fericit (pentru mine cel putin). Cam dupa vreo ora am reusit sa prind un metrou si sa ajung acasa…chiar daca ma aflam in pozitia de sardina.

 
2 comentarii

Scris de pe Decembrie 2, 2007 în Entertainment

 

2 responses to “Cel mai mare brad din Europa…

  1. Jo

    Decembrie 4, 2007 at 7:05 pm

    Abia atunci am realizat de ce e bine sa ai parul scurt 🙂 Si ce rascoala din secolul trecut? Animale in jungla!

     
  2. darkjade

    Decembrie 8, 2007 at 1:56 pm

    anul trecut parca nu a fost chiar asa…sau poate am fost eu mai ferita….

     

Lasă un răspuns

 
