RSS

Distractia nocturna

10 Dec

Acum ceva vreme scriam despre el intr-un post. Spuneam ca e unul din oamenii pe care as vrea sa ii cunosc. Am crezut ca am uitat de el o vreme dar de la un timp am inceput sa privesc din nou…pe fereastra.

Oriunde as sta, in sufragerie sau in camera mea, privirea imi cade mereu pe camera din blocul de vizavi luminata mai intotdeauna de un albastru placut. Peretii sunt plini de postere pe care inca incerc sa le descifrez dar ceea ce imi place sa urmaresc cu adevarat este locatarul acestei camere. Initial credeam ca e mai mic dar acum cred ca poate am exagerat…mi se pare un adolescent in toata regula. Nu stiu multe despre el doar ca imi place sa il privesc…e ca si cum as urmari un reality show. Fapte marunte ma fac sa zambesc sau sa ma intreb ce o sa urmeze. Aseara de pilda am stat cam o ora sa il privesc in timp ce ….proba pantaloni. E greu de crezut ca un baiat poate sa piarda atata timp doar ca sa se priveasca in oglinda. Intr-un final a terminat si probabil ca s-a refugiat in fata televizorului.

M-am decis sa scriu acest post pentru ca tocmai am intors capul si am sesizat lumina albastruie din camera de vizavi….el nu e inca in vizorul meu…poate ca se uita la film sau isi face teme.

Vai de ce ma simt ca un cercetator de la Animal Planet?

 
4 comentarii

Scris de pe Decembrie 10, 2007 în Entertainment

 

4 responses to “Distractia nocturna

  1. Tomata cu scufita

    Decembrie 15, 2007 at 6:44 pm

    Io zic sa-ti cumperi un binoclu. ;)) sa vezi mai bine. Super faina distractie de seara. Eu stau la parter si nu se vede prea bine in sus.🙂

     
  2. darkjade

    Decembrie 15, 2007 at 8:12 pm

    🙂 sa stii ca e un mod agreabil de a petrec serile

     
  3. stormcloudi

    Decembrie 16, 2007 at 1:16 am

    am un binoclu destul de bun
    :)) nu ca eu as spiona sau ceva … e pt stele🙂

    u can have it😀

     
  4. darkjade

    Decembrie 16, 2007 at 1:37 pm

    un binoclu ar fi folositor pentru stele si…alte distractii😉

     

Lasă un răspuns

 
