RSS

Craciunul banal

26 Dec

Mi-am dat seama ca ziua de Craciun este mereu la fel, parca se confunda in monotonie.

M-am sculat ieri de dimineata si am descoperit sub brad acelasi cadou ca si anul trecut: un trening. Cata lipsa de imaginatie pe Mosul asta!🙂 Normal, a trebuit apoi sa-l probez ca sa vada tot familionul cum imi vine. Am stat imbracata in el cam pana la pranz si am reusit sa nu dau nimic pe mine si sa ma murdaresc! (sunt mandra de bine). Pana in pranz m-am zgait la tv la filmulete optimiste de vacanta cu minuni care se petrec numai si numai de Craciun (well…who knows…). Pe la ora pranzul au venit si restul de rude si ne-am asezat cu totii la masa. Nu a fost atat de rau pe cat ma asteptam, nici macar nu m-am deprimat ca anul trecut. Desigur, am mai primit si o serie de cadouri destul de incantatoare (cum ar fi inca o carte de Stephen King pe care abia astept sa o citesc). Cam pe seara picoteala prinde pe toata lumea.Mie nu mi-a fost somn…am ramas la televizor pana tarziu si am petrecut un Craciun la fel…..ca orisicare altul.

 
2 comentarii

Scris de pe Decembrie 26, 2007 în Zi de zi

 

2 responses to “Craciunul banal

  1. aaa

    Iulie 3, 2008 at 10:34 pm

    Nu stiu daca Craciunul a fost banal. Fericirea este relativa sau conditionata.
    Gaina batrana face zeama buna iar cea tanara, nu tocmai – chiar daca are de 10 x mai multe ingrediente.
    Dardaiam de frig pe Bucegi si daca mi-ai fi dat un trening..pupam mana. Pe tine te-a plictisit.
    Un eveniment repetabil nu este intotdeauna plictisitor dar, poate fi anticipat. Si evitat – la nevoie.

    Sigur, nu poti evita Craciunul dar il poti trai altfel, pregatind terenul din timp.

    E greu sa eviti situatiile repetabile, cu o constanta enervanta – asteptatul in statia de autobuz – de pilda. Insa, poti sa cumperi o masina! Iar pana atunci, poti sa nu te mai plictisesti asteptand, poti sa..zambesti

     
  2. darkjade

    Iulie 3, 2008 at 11:55 pm

    Ma astept intotdeauna la minuni atunci cand vine Craciunul….numai ca la mine vine cu deceptii. Sunt optimista cand zic un „Craciun Banal”.

     

Lasă un răspuns

 
