RSS

Noaptea dintre ani

01 Ian

Iata ca a trecut si mult asteptatul revelion. Mi-au ramas doar amintirile, fumul de tigara din par si stampila de la Expirat in palma.

M-am urcat in taxi dandu-i soferului o detinatie ambigua. Noroc ca trebuia sa imi culeg prietenii de pe drum, ceva mai descurcareti decat mine. Soferul de taxi s-a dovedit destul de comunicativ…am avut discutii legate de petarde, alcool si am ajuns sa discutam si despre canisul lui….Intr-un final iata-ne in club. Sincer….plictiseala mare. Nici macar vinul nu reusit sa ma invioreze prea mult. Noroc cu telefonul mobil si mesajele de la prietenii plecati. Miezul noptii a venit incredibil de repede. Spre deosebire de alti ani nu am mai stat sa urmaresc focurile de artificii (nu ca ar fi fost prea multe). Frigul de afara patrundea pana la os, iar osul nu era acoperit decat de piele si un tricou. Cam atat cu prima parte de petrecere.

Partea a doua a continuat mult mai agreabil in Expirat (noroc cu Diana…smart girl ca ne-a adus acolo 🙂 ). Aici s-au mai incins spiritele si…eu….am…dansat!! Da, nu imi vine inca sa cred! Nu am mai facut asta de foarte multa vreme si sincer de mult timp nu m-am mai simtit asa bine! Desigur, cum mi-a intrat in sange headbangingul…am plesnit pe toata lumea cu pleata iar cand m-am dezlantuit in adevarata mea splendoare :)) am calcat pe toata lumea pe picioare. Oameni buni, nu ma invitati la dans!

Pe la 5 am gasit un taxi si ne-am indreptat spre casa…mai inghesuiti ce-i drept…ce sa-i faci 4 oameni intra mai greu pe bancheta din spate a unei masini!

Per total a fost una dintre cele mai reusite petreceri de revelion din viata mea! Thanks Maco, Diana, Lili si Cristina! Love u guys! 🙂

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 1, 2008 în Entertainment

 

2 răspunsuri la „Noaptea dintre ani

  1. stormcloudi

    Ianuarie 1, 2008 at 10:57 pm

    😀 Happy New YeaR!
    Ma bucur ca te-ai distrat 😉

     
  2. darkjade

    Ianuarie 2, 2008 at 12:24 pm

    Si tie, un an nou cat mai bun! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
