RSS

Rujul de buze

10 Ian

ist2_1728159_red_lipstick.jpg

Sa ne imaginam ca am avea in fata poseta unei femei si am rasturna-o…ce ar cadea din ea? Telefonul mobil (trebuie sa existe nu?…altfel cum ar mai lua legatura cu iubi si prietenele), portofelul, un pachet de servetele, o pila (nu se stie niciodata cand se rupe o unghie…), poate un pix (cine stie…poate trebuie sa noteze ceva), rimelul si …bineinteles…un ruj de buze. Nu stiu foarte bine ce altceva se afla in geanta unei femei tipice pentru ca eu sunt atipica. Port de obicei un rucsac in care nu se afla chestii feminine…ci mai degraba practice ( gen carti, pixuri ofc si un caiet acolo).

Revin acum la rujul de buze …l-am descoperit si eu de ceva vreme. De fapt imi placea de cand eram mica. Stiu ca in frageda mea copilarie mi-am dat odata cu atat de mult incat cred ca aveam un nou strat de buze. Normal…a trebuit sa ma sterg cand m-a vazut mama.

Rujul de buze face zambetul mai luminos, uneori, si indeamna barbatul sa viseze la un sarut senzual. Nu cred ca mi-am dat vreodata cu ruj ca sa impresionez pe cineva, caci ma gandesc ca un sarut lasa intotdeauna urme si niciun barbat nu ar dori sa ajunga acasa cu buzele mai rosii decat de obicei. Insa…..e frumos sa il lasi sa viseze la buzele tale atunci cand ti le inrosesti si le lasi sa straluceasca.

Asa ca indem orice femeie la stralucire…cine stie ce barbat o sa viseze la fructul copt al buzelor ei!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 10, 2008 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
