RSS

De ce iubim oglinzile?

03 Feb

…pentru ca nu suntem Contele Dracula! Lasand gluma la o parte, oglinzile ne sunt foarte buni prieteni. De ce? Pentru ca sunt in primul rand foarte sincere. Ne spun exact cand avem cearcane, cand aratam ridicol sau cand o suvita rebela ne strica frumusete de freza.

Oglinda mea din dormitor ma atentioneaza sa imi revin atunci cand depresia si ura ma cuprind. Pur si simplu imi spune uita-te la tine!! Si cred ca incepe sa ma sperie, dar ma face sa-mi revin putin.

In oglinda micuta din sertar imi vad uneori un ochi, sau un obraz, o suvita din par sau buzele. Parca si ea inceraca sa ma invete ceva. Imi spune fii atenta la detalii, caci uneori esentialul sta in lucrurile aparent insesizabile.

Uneori cred ca oglinzile sunt magice…si mi-as dori ca mana sa imi intre prin sticla, iar cea de dincolo sa ma atinga. Imi imaginez ca eu, cea de dincolo de oglinda, traieste undeva intr-o lume a cristalelor moarte si reci. Poate ca are dori si ea sa evadeze in lumea mea. Sau poate pur si simplu m-am uitat la prea multe filme…

As incheia aici cu un avertisment! Nu uitati sa priviti intotdeauna in oglinda…nu va e dusman!

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 3, 2008 în Enigme

 

Etichete: , ,

One response to “De ce iubim oglinzile?

  1. stormcloudi

    Februarie 10, 2008 at 10:14 pm

    si eu visez uneori ca ating o oglinda si ma teleportez in alt taram departe de nebunia de aici …
    dar prea mult sci fi 🙂

    Eu am o oglinda pe hol si e destul de mare . sa vreau sau nu tot ma vad in fiecare zi si pe zi ce trece imi place din ce in ce mai mult imaginea (deh narcisista de mine)

     

Lasă un răspuns

 
