RSS

Amorphis si Haggard in Bucuresti

11 Feb

Am asteptat cu sufletul la gura acest concert. Pur si simplu nu imi venea sa cred ca o sa ii vad pe Haggard live. Da, recunosc, m-am dus special pentru Haggard, care sunt pur si simplu extraordinari!

Dar sa imi incep cronica…Totul a inceput in fata Pavilionului 18 de la Romexpo unde am stat in frig afara asteptand intrarea. Nu stiu de cand nu m-am mai simtit asa inghesuita…hmmm..poate din zilele in care calatoresc la orele de varf. Vorba unui participant la concert….”E ca la metrou, numai ca lumea e mai selecta!” 🙂

Intr-un final am reusit sa intru. La intrare am fost perchezitionata si cautata in rucsac. Dar nu mi-au gasit arme albe sau droguri sau alcool asa ca m-au lasat sa intru.

O prima surpriza pentru mine a fost Frozen Dusk. Vocea Adinei, solista trupei, m-a facut sa ma intreb daca nu cumva o am in fata pe Tarja. Felicitarile mele pentru o prestatie atat de buna, si sper sa va revad cat de curand

Frozen Dusk

imagine017.jpg
Au urmat Haggard, motivul pentru care am venit la acest concert. Pentru mine au fost una din cele mai placute surprize. Mi-a placut absolut totul la ei, incepand de la vocile de aur pana la miscarea scenica si comunicarea cu publicul. Pur si simplu Haggard isi iubesc fanii si sunt cat se poate de apropiati de ei. Chiar daca am fost un pic inghesuita si nu am vazut scena foarte bine, macar l-am putut admira pe Claudio. Dupa Haggard…mi-am zis…pur si simplu superb, sau sublim, caci daca eu ar fi sa definesc sublimul l-as asocia cu un concert Haggard.
imagine018.jpg

imagine029.jpg
In ultima parte a serii am asistat la concertul trupei Amorphis. Sincer, nu sunt un ascultator al acestei trupe, dar finladezi mi-au facut per total o parere foarte buna. Ceea ce impresioneaza la Amorphis cel mai mult e vocea mai mult decat puternica a lui Tomi Joutsen. Categoric, vorbind tot de Tomi nu am putut sa nu-i remarc pletele pur si simplu senzationale!
Amorphis
imagine034.jpg
Felicitari tuturor trupelor pentru o seara absolut minunanta!
 
3 comentarii

Scris de pe Februarie 11, 2008 în Entertainment

 

Etichete: , , , ,

3 răspunsuri la „Amorphis si Haggard in Bucuresti

  1. ametzitul

    Februarie 15, 2008 at 11:38 am

    mda… inca cineva care a apucat sa intre la Frozen Dusk, spre deosebire de mine…

     
  2. silvia

    Februarie 15, 2008 at 5:12 pm

    mda, si eu i-am vazut pe frozen 🙂 mi-au placut, draguti si talentati. dar amorphis… mi-au zburat fluturasi prin stomac 🙂

     
  3. darkjade

    Februarie 17, 2008 at 8:03 pm

    Frozen Dusk m-au surprins! 🙂 Am avut noroc ca am reusit s a intru inainte de a-si termina concertul!

     

Lasă un răspuns

 
