RSS

NU Valentine’s Day!!!

13 Feb

Nu, nu am cumparat felicitari cu te iubesc in plic roz si parfumat!

Nu, nu mi-am cumparat haine noi si sexy pentru iubi!

Nu, nu o sa impart saruturi si imbratisari cu iubitul!

Nu, nu o sa primesc pernute in forma de inimioara si trandafiri rosii!

Nu, nu o iau o cina romantica intr-un restaurant de luxos!

Nu, nu o sa beau sampanie la lumina lumanarilor!

Nu, maine nu o sa se ma copleseasca dragostea sau melancolia dupa iubirile pierdute!

Asa si?? Asta ma transforma intr-un Ebenezer Scrooge al Sfantului Valentin? Daca da, astept cele trei sprite sa ma viziteze.

 
5 comentarii

Scris de pe Februarie 13, 2008 în Diverse

 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „NU Valentine’s Day!!!

  1. Irina

    Februarie 13, 2008 at 11:10 pm

    If it’s any comfort… I won’t get them either
    NONE of them …

    and I have the bf.

    It really doesn’t matter!

     
  2. ametzitul

    Februarie 15, 2008 at 11:37 am

    buhuhu…
    i am the ghost of V D present…
    shi am venit sa te felicit pentru boicot 🙂

     
  3. darkjade

    Februarie 17, 2008 at 8:05 pm

    @ Irina: Nu e vorba de comfort…pur si simplu nu imi place sarbvatoare in sine.

    @ Ametzitul: hehe mersi….sincer am tot asteptat spiritele dar nu m-a vizitat nimeni :P. Poate la anul…

     
  4. cris

    Martie 23, 2008 at 4:31 am

    adevarul e ca e o prostie toata chestia asta dar nu mai astepta spiritele ca le asteptii degeaba gandestete pe cati ar trebui sa ii viziteze

     
  5. darkjade

    Martie 23, 2008 at 12:22 pm

    hehe…cam asa e..ar trebui sa fie omniprezente saracele spirite.

     

Lasă un răspuns

 
