RSS

Muzica vorbeste despre mine

17 Mar

Stiti celebrul joculet in care playerul e dat pe shuffle, iar raspunsurile la niste intrebari caraghioase sunt lasate pe seama muzicii? Nu l-am facut niciodata, pana acum…iata ce am obtinut:

1. Cum ma simt azi?
Tristania – Sanguine Sky

2. Voi ajunge departe in viata?
Lacrimosa – The Party is Over

3. Cum ma vad prietenii?
Emigrate – Resolution

4. Ma voi casatori vreodata?
Rammstein – Zerstören … hehe…daca asa zice muzica atunci o sa fiu o sotie „grozava”

5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten?
Depeche Mode – Enjoy the Silence

6. Care e povestea vietii mele?
Metallica – St. Anger …chiar ca aici am nimerit-o

7. Cum era in liceu?
Rammstein – Amerika

8. Cum pot avansa in viata?
Emigrate – New York City

9. Ce apreciez cel mai mult la prieteni?
Metallica – Whiskey in the Jar …nu, nu suntem alcoolici

10. Ce se preconizeaza pentru weekend?
Metallica – Thorn Within

11. Ce melodie ma descrie cel mai bine?
HIM – It’s all tears …mda…

12. Dar pe bunicii mei?
Haggard – Larghetto/ Epilogo Adagio

13. Cum imi merge in viata?
Lacrimosa – Letzte Ausfahrt: Leben

14. Ce melodie mi se va canta la inmormantare?
Lacrimosa – Saphire

15. Cum ma vede restul lumii?
Rammstein – Das Alte Leid

16. Voi avea o viata fericita?
Therion – Clavicula Nox

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre mine?
30 Seconds to Mars – Battle of the One

18. Sunt persoane care ma doresc in secret?
My Dying Bride – The Whore, the Cook and the Mother …clar…mi-a spus si cine am doreste :))

19. Cum sa ma fac singura fericita?
Chad Kroeger – Hero

20. Ce ar trebui sa fac cu viata?
My Dying Bride – Heroin Chic …ce raspuns optimist!!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 17, 2008 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
