RSS

Momentul adevarului

28 Mar

Imi onorez o leapsa interesanta de la Tomata cu Scufita. Sa fiu sincera si sa imi spun principalele 8 defecte….ce greu imi va fi sa aleg. Sper sa nu ma considerati o persoana oribila dupa acest post…am si cateva calitati 🙂 :

1. Ma enervez foarte repede si fac foarte urat la nervi. Nu pot sa ma abtin…imi pare rau. Am incercat varianta cu numaratul pana la 10 dar cand imi pulseaza vena in tampla nici nu cred ca mai stiu sa numar.

2. Sunt egoista. Mi s-a reprosat de cand eram mica asta…

3. Sunt pesimista. Chiar daca uneori ma contrazic eu insami si ma declar realista, dar vad intotdeauna paharul pe jumatate gol. E un defect sa vezi totul mereu in negru…

4. Ma gandesc prea mult inainte de a lua o decizie. Ma contrazic, ma framant, ma torturez singura si ma consum inutil incercand sa analizez ambele variante.

5. Sunt mult prea critica. Vad doar defecte in jur…

6. Invidia…ce ma mai roade uneori. Sunt invidioasa pe cei ce par mai fericiti decat mine si catodata ajung sa ii urasc, chiar daca in multe cazuri sunt apropiati ai mei.

7. Sunt ignoranta. Uneori ma doare in cot de necazul celorlalti.

8. Ma plictisesc repede. Asa ca nu ma puneti la treburi migaloase!

Dau leapsa mai departe oricui e interesat!

 
13 comentarii

Scris de pe Martie 28, 2008 în Diverse

 

13 răspunsuri la „Momentul adevarului

  1. Tomata cu scufita

    Martie 28, 2008 at 11:44 pm

    Ah, am uitat ca si eu ma plictisesc repede de anumite chestii. Dar cred ca faptul ca nu sunt perseverenta inglobeaza si asta. 😛 Ne asemanam…

     
  2. delphigab7

    Aprilie 4, 2008 at 3:39 am

    cam naspa:))

     
  3. delphigab7

    Aprilie 4, 2008 at 3:44 am

    4 nu prea ar fi un defect ci doar lucreaza mintea mai mult pt a lua o decizie corecta pt a nu mai reveni 🙂

     
  4. bloodie

    Aprilie 4, 2008 at 6:40 pm

    Cu excepţia punctului 4, care rareori mă caracterizează (în general sufăr de o spontaneitate dusă la extrem, mă arunc cu capul înainte de-a dreptul) întrunesc toate celelalte defecte, unele dintre ele fiind chiar exacerbate. Dar ştii ce? 😀 Sunt mândră de ele! Fac parte din mine… 🙂

     
  5. darkjade

    Aprilie 4, 2008 at 9:06 pm

    ai dreptate intr-un fel. defectele ne fac unici. 🙂

     
  6. bloodie

    Aprilie 4, 2008 at 10:09 pm

    Dacă am fi perfecţi, am fi plicticoşi 🙂

     
  7. darkjade

    Aprilie 4, 2008 at 10:36 pm

    bine ca perfectiunea e imposibila. asa nu ne plictisim.

     
  8. Irina

    Aprilie 6, 2008 at 10:04 pm

    esti si mai draga dupa postul asta 😀 ( da e posibil)

    You are human after all ! and u re of the best people I know

    (cred ca iti iau si eu leapsa)

     
  9. delphigab7

    Aprilie 6, 2008 at 10:19 pm

    „sunt mândră de ele! Fac parte din mine”
    nu cred ca ar trebui sa te mandresti cu anumite defecte.chiar daca fac parte din tine ele sunt pt. a ne invata si la randu-ne sa invatam pe cei ce ne inconjoara. deci ne sunt utile dar bine ar fi sa ne descotorosim de ele ca nu cumva sa prinda radacina iar apoi prin acestea sa ranim pe cei din jur mai mult decat ne putem imagina.
    „Dacă am fi perfecţi, am fi plicticoşi” asta nu cred chiar deloc .
    ai fost vreodata perfecta sa afirmi asa ceva?
    „bine ca perfectiunea e imposibila. asa nu ne plictisim”.poate ca nu putem sa fim perfecti dar nici nu facem nimic sa tindem spre perfectiune ci ne complacem cu minunatele defecte. numai in cazul unor nenorociri mari vom incerca sa facem ceva.

     
  10. darkjade

    Aprilie 7, 2008 at 10:23 am

    @ delphigab7: Prin perfectiune inteleg un anume apogeu la care ajungand nu mai dorim nimic pentru ca toate dorintele ni se vor fi implinit. Cred ca m-as plictisi daca nu mi-as mai dori nimic.

     
  11. delphigab7

    Aprilie 8, 2008 at 7:40 pm

    cum niciodata n-o sa putem fi perfecti cel putin in aceasta viata
    n-o sa ajungem la apogeu al perfectiunii . eu am spus doar sa tindem nu sa ne complacem.

    „Cred ca m-as plictisi daca nu mi-as mai dori nimic.”
    depinde ce-ti doresti
    – daca ai un apartament vei dori sa ai o casa mai mare.
    -daca vrei sex vei avea sex dar cred cu timpul ca se va pierde ratiunea unei relatii conjugale alaturi de cel dorit.

    cred ca sunt multe pers.care li s-au indeplinit dorintele si totusi nu se plictisesc si sunt pers care totusi isi doresc dar se plictisesc mai repede decat iti imaginezi.
    eu cred ca este important modul in care iti desfasori fiecare clipa si gandul ar trebui sa fie mai mult la „a darui „decat la” a dori” .de dorit ne dorim toata viata dar oare vom fi fericiti dupa acele dorinte?
    oare nu este scris sa cautam si sa ne dorim hrana care serveste sufletului nostru si apoi Dumnezeu ne va da si
    hrana trupeasca.:). oare ne mai dorim asa ceva?

     
  12. darkjade

    Aprilie 8, 2008 at 8:51 pm

    eu am grija sa am mereu dorinte imposibile…asa ca nu o sa ating niciodata perfectiunea 🙂 .

     
  13. delphigab7

    Aprilie 8, 2008 at 11:44 pm

    nu esti singura . dar nu uita. cat crezi nimic nu este imposibil.
    cum se spune” cu credinta poti muta muntii”.construieste aceste cuvinte in interior si cu sigurantza intr-o zi vei vedea ca totul este posibil.dar instaleaza-le fara teama.:)

     

Lasă un răspuns

 
