RSS

Nemultumire

14 Apr

Sunt o eterna nemultumita…in fiecare se gaseseste ceva care sa imi displaca. Aceste, sa le numim, obstacole stau in fata sentimentului meu de calmitate sufleteasca si ma fac sa fiu un fel de furtuna umana. Oare nervii mei sunt justificati? Poate da, poate ca nu, dar o sa las asta si la aprecierea voastra:

NEMULTUMIRI:
1) Viteza de „melc ranit” (asa cum imi spunea cineva aseara) a conexiunii mele Internet. „Moooor de fericire” cand vad ca un amarat de film mi se ia de pe DC++ cu viteza de dial-up.
2) Digitalul de la televizor..cred ca nu e saptamana in care sa nu se strice…si surpriza…cine ghiceste ce s-a intamplat azi?
3) Culoarea cam galbicioasa a dintilor mei…desigur s-ar putea mult mai rau, gen sa am tartru sau carii sau chiar proteza. Dar totusi cred ca se putea mai bine.
4) Facultatea pe care sunt pe cale sa o termin…oare sunt cu mult mai desteapta decat atunci cand am terminat liceul? NU!!!
5) Lipsa de timp….cu rusine spun ca din cauza lipsei de timp ma chinui sa termin o carte de cam 3 luni.
6) Vecinii de sus….ori pun manele ori se ciomagesc. Un spectacol life deosebit pe care m-am gandit sa il inregistrez si sa il trimit la OTV.

As putea sa continui…dar cred ca o sa gasesc o nemulturire legata de absolut orice. Sper sa urmeze in curand postul despre ceea ce ma multumeste, ca sa imi umbreasca, macar un pic imaginea de carcotasa.

 
4 comentarii

Scris de pe Aprilie 14, 2008 în Diverse

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „Nemultumire

  1. bloodie

    Aprilie 14, 2008 at 2:10 pm

    Vecinii mei se iubesc. Cam zgomotos, e adevărat… :)) Pereţii subţiri, asta e! 🙂

     
  2. darkjade

    Aprilie 14, 2008 at 2:12 pm

    :)) totusi mai bine asa decat s arunce cu chestii unul dupa altul, cum e la mine…sa nu mai spun ce le iese pe gurita..

     
  3. ametzitul

    Aprilie 14, 2008 at 4:16 pm

    hehe… 500 de km, dar avem vecini la fel 🙂
    ce-i drept, ai mei se şi iubesc, se şi păruie…

     
  4. bloodie

    Aprilie 14, 2008 at 4:38 pm

    Ca să-ţi faci o idee despre cum se aude la mine, gândeşte-te că mă duc la comp, când primeşte Buzz! vecinul. Şi nu o dată am avut surpriza să fie închis calculatorul meu şi să mă gândesc serios că sunt nebună. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
