RSS

Nopti albe

16 Apr

O leapsa ceva mai iesita din comun imi este adresata de pe My Beautiful Insanity , si anume sa imi descriu noptile albe. Mai precis, sa le personific. Tin sa subliniez ca prin noapte alba inteleg o noapte in care somnul a venit abia inspre ziua, nu o noapte in care nu am lipit geana de geana. Nu am avut nicio noapte in care sa nu dorm deloc 🙂 .

1) Furia – nu ca asa se simte tot omul atunci cand se perpeleste necontenit intre perne si cerasafuri? Parca nu ajunge lipsa acuta de nesomn care te chinuie..mai urmeaza si furia. De aia urasc noptile cu insomnie…nu imi place sa ma infurii.

2) Cinefilul uitat fie in fata televizorului la un film vechi si bun de pe Cultural, fie in fata laptopului din dormitor, urmarind cu sufletul la gura un film cu monstrii si masacre. Noapte creierul se relaxeaza si asteapta cutiutele minune sa insire povesti pe LCD.

3) Animatie – nu e vorba de „Frumoasa si Bestia” sau de „Laboratorul lui Dexter” ci de noptile animate cu prieteni, ritmuri unduitoare sau metalizate si intodeauna cu sticle de bere in fata. In clipele alea imi spun ca viata nu e chiar asa de rea si ma intreb de fiecare data daca asta e noaptea cea mare..cand in sfarsit o sa imi stric recordul perfect de somn. 😛

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 16, 2008 în Diverse

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
