RSS

Saptamana Mare

21 Apr

Am intrat in saptamana mare, fratilor! Tot romanul se pregateste pentru ospatul imperial din Duminica Pastilor. Deja ne-am luat miel, vin cat cuprinde normal, plus cate alte bauturi…simbolice desigur. Ce sa-i faci? Asa e romanul, petrecaret din fire. Chiar de ieri, din ziua de Florii, e intr-o petrecere continua. Cam toti prietenii s-au refugiat pe langa un Florin, o Margareta, un Crin sau o Florentina. I-au coplesit cu pupicuri si cadouri…ce regret acum ca nu ma cheama Magnolia…poate primeam si eu ceva…daca nimic material, poate macar un pic de atentie.

Dar revenind la Paste, chiar daca pentru mine nu e o sarbatoare la fel de frumoasa ca si Craciunul, cand primim cadouri si imbodobim bradul, pot sa zic ca si Pastele are farmecul sau. Nu pot sa imi amintesc Paste in care nu m-am simtit bine. Insa de doi ani, Craciunul e pentru mine una din cele mai groaznice momentele ale anului….asta e…n-am fost cuminte si ma pedepseste mosul probabil!

Ma opresc aici inainte de a critica si mai mult…de doar suntem in saptmana mare…ar trebui sa fiu mai toleranta!

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 21, 2008 în Zi de zi

 

Etichete: , , ,

3 responses to “Saptamana Mare

  1. Andrei

    Aprilie 21, 2008 at 8:16 pm

    Cel mai tare de Paste e cand toti prefacutii se duc la biserica desi nu au mai trecut pe acolo de la Pastele trecut, si se imbraca de parca se duc la parada modei. Cah!

     
  2. darkjade

    Aprilie 21, 2008 at 10:19 pm

    evident! se duc si cu telefonul cu manele in timp ce se canta „Hristos a Inviat”. Ti-o zic din experienta.

     
  3. delphigab7

    Mai 7, 2008 at 2:55 am

    Pastele este cea mai mare sarbatoare a anului si trebuie respectata ca atare.Fara inviere nu cred ca am mai avea sens

     

Lasă un răspuns

 
