RSS

Scarile de nicaieri

24 Apr

Azi am trecut printr-o experienta demna de Zona Crepusculara. Desigur, probabil ca exista o explicatie cat se poate de logica dar imi place sa las aparentele sa ma insele, cel putin pentru seara asta.

Eu in fata blocului unui prieten. Incerc sa imi dau seama daca am nimerit bine blocul caci nu-mi aminteam termopanul de la usa de la intrare. Ma striga de la geam si ma scoate din dezorientare.

Pana aici nimic nou, nimic ciudat. Intru in bloc, si ca sa nu imi insult firea sportiva, o iau ca intotdeauna pe scari. Urc un etaj, doua si ma trezesc in bezna totala…zic ce naiba…oamenii astia parca traiesc in pestera. Nu mai stiam bine etajul unde locuia asa ca am zis sa urc si la 3. Pe bajbaite am ajuns la etajul 3. Aici am avut surpriza sa descopar o fundatura. Nu mai erau apartamente…doar un perete imediat dupa colt. Mi-am zis ce naiba…ma simteam ca intr-un vis idiot. Am coborat din nou la 2 si din nou am auzit vocea prietenului meu care ma intreba pe unde naiba sunt. I-am spus ca la 2…doar ca…si el locuieste tot la doi. Am coborat hotarata pana la parter si am luat liftul. Cand am iesit din lift m-am trezit la un alt doi…luminos si cu o scara care ducea mult mai sus de fundatura de la trei.

Desigur…poate am luat-o pe alt rand de scari, mi-am spus eu, doar ca el mi-a zis ca in bloc exista doar un singur rand de scari…Asa ca…unde am fost?

 
8 comentarii

Scris de pe Aprilie 24, 2008 în Enigme

 

Etichete: , ,

8 răspunsuri la „Scarile de nicaieri

  1. irina

    Aprilie 24, 2008 at 10:15 pm

    I get all scared and freaked out just reading about it
    stupid imagination

     
  2. darkjade

    Aprilie 24, 2008 at 10:18 pm

    pe moment nu am realizat…cred ca acum cand stau sa ma gandesc la asta imi dau seama de neobisnuinta situatiei experimentate.

     
  3. Andrei

    Aprilie 24, 2008 at 10:25 pm

    intunericul face orice sa para SF… nu aveai o bricheta? 🙂

     
  4. darkjade

    Aprilie 24, 2008 at 10:28 pm

    nup…pacatele unui nefumator…

     
  5. delphigab7

    Aprilie 27, 2008 at 8:54 pm

    mai incearca odata acelasi traseu.
    Hristos a inviat!

     
  6. darkjade

    Aprilie 28, 2008 at 7:53 pm

    Adevarat a inviat!
    Si da cu siguranta, data viitoare can ma duc la el tot pe scari o iau! 🙂

     
  7. Talida

    Aprilie 30, 2008 at 12:12 pm

    am văzut un episod dintr-un serial sf, psi factor se numea, în care era vorba de a fi blocat în timp – tu poţi trăi o experienţă preţ de câteva ore, dar pentru cel care te aşteaptă a durat doar o secundă. plus că era vorba că în timpul ăsta tu vedeai cu totul altceva decât el, puteai să şi mori, dar la un moment dat totul revenea la normal.
    cel puţin la asta m-a dus gândul când am citit postul tău.
    sau poate doar, pe întuneric ai luat colţul greşit şi până te-ai întors cineva a aprins lumina. 🙂

     
  8. darkjade

    Aprilie 30, 2008 at 1:29 pm

    @ Talida: hai ca ai reusit sa ma sperii putin! 🙂 Tind si vreau sa cred a doua varianta.

     

Lasă un răspuns

 
