RSS

1 Mai cu scarba!

02 Mai

Oficial mi-e scarba! Mi-e scarba de tot ce a ajuns sa fie 1 mai pentru romani. Am prins cateva secvente din stirile de la ora 7 ieri si mi-a ramas mancarea in gat. Ce mai circ televizat!!!! Pentru romani cica 1 mai = mici+bere, asa ca parlamentarii s-au apucat sa-si faca de pe acum campanie electorala. Au produs un adevarat haos printre bucuresteni, constanteni si nu numai. S-au inghesuit amaratii pe bonuri ca sa ia mici si bere in timp ce alesii tineau discursuri…

A urmat episodul 2….la mare! Aici petrecaretii erau torpilati de la 9 dimineata, pentru ca au venit la mare ca sa se imbete. DE CE????????? Nu se pot imbata fericiti acasa unde sa nu fie staruri unui circ grotesc?

Am inchis televizorul si am inghitit cu noduri ultimul dumicat din senvis. Nu am fost la gratar, la pomeni electorale sau la marea aburilor de alcool.

Ca sa ma simt ceva mai impacata mi-am zis ca sunt doar o martira intr-o lume ca o cloaca! Dar nu prea a functionat gandul…eu am continuat sa ma simt plictisita si sa simt in minte gustul amar de scarba…

 
4 comentarii

Scris de pe Mai 2, 2008 în Zi de zi

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „1 Mai cu scarba!

  1. Andrei

    Mai 2, 2008 at 6:23 pm

    nu toti se imbata la mare… am vazut eu 3 tipi care umblau cu sticla de sprite sau de pepsi pe plaja de dimineata pana seara 😛

     
  2. darkjade

    Mai 3, 2008 at 2:24 pm

    da, asa e, nu generalizez. Si nu am nimic impotriva alcoolului…doar ca nu imi place sa vad oameni care beau pana cand isi uita si numele…

     
  3. delphigab7

    Mai 4, 2008 at 3:41 am

    nu-ti plac micii:))

     
  4. darkjade

    Mai 6, 2008 at 12:45 pm

    ba da 🙂 nu asta am vrut sa spun 😛 …

     

Lasă un răspuns

 
