RSS

Spintecata si arsa de vie

09 Mai

…asta mi s-a „urat” mai nou! Sunt blestemata pentru ca am un dram de bun simt, de compasiune fata de umanitate si nu in ultimul rand un neuron doi prin cutia craniana. Asta ma face un fel de antichrist local printre populatia predominant manelista din cartierul meu. Dar sa-mi incep povestea…

Durerea mea e zilnica si incepe dimineata pe la orele 7:00-8:00 atunci cand creatura de sus pune manele. E matinal, asa e. Poate ca e un impuls ce ma indeamna sa ma trezesc si ma apuc de treaba, dar e drept ca e enervant. Buuuun…ma apuc de treaba, dar minunatul nu inceteaza. Asa ca nervii mei incep sa cedeze. Ma duc la el la usa, si sun. Dar lasul nu raspunde niciodata. In alte dati ma supar si dau si eu drumul la maxim la muzica. Dar ma gandesc ca asta nu e o solutie, caci vecinei de jos poate ca nu ii place Rammstein.

Ieri a avut loc confruntarea directa: face to face. Humans against the retard. Dragul de el a amenintat atat familia mea cat si vecinii revoltati cu taierea si apoi cu incendierea. Hmmm…nu sunt chiar o vrajitoare din Salem, dar ma rog, daca asa zici tu.

Momentan sunt amenintata si neatinsa. Mi-e sila, nici macar nu-mi mai vine sa rad…intr-o tara in care politia nu face nimic, unde sunt justitiarii? Cred ca o sa devin eu unul….I am Darkjade, hear me roar!!!!

 
13 comentarii

Scris de pe Mai 9, 2008 în Freak...

 

Etichete: ,

13 răspunsuri la „Spintecata si arsa de vie

  1. alex

    Mai 9, 2008 at 9:13 pm

    poate ca ar trebui el sa arda pe rug, manelar nesimtit ce e 😉

     
  2. darkjade

    Mai 9, 2008 at 9:15 pm

    da, ar trebui sa se inventeze un fel de inchizitie care sa pedepseasca manelarii! 🙂

     
  3. Andrei

    Mai 9, 2008 at 10:12 pm

    era un post care castigase la roblogfest acum vreo 2 ani parca, despre cum unu` i-a zidit vecinului manelist usa 😛

     
  4. darkjade

    Mai 10, 2008 at 11:28 pm

    da, il stiu! Inteligent tipul…l-as zidi si eu pe vecin doar ca asta si asa sta doar in casa…nu prea vad sensul.

     
  5. Pirahna

    Mai 13, 2008 at 1:49 pm

    Exista si solutii pasnice pentru astfel de probleme …
    De exemplu:

    1. izoleaza-ti fonic o camera … nu e asa scump cum zice lumea si e foarte util impotriva manelelor si ocazionalelor scule de gaurit
    2. manelisti sunt peste tot, absolut toti sunt nesimtiti si prosti, si cum sa-i omori nu este o solutie pasnica, ar trebui sa-i ignori complet.
    3. daca manelele sunt asa galagioase, poti incerca sa suni la politie pentru ca asa ceva se amendeaza cu 300-1000 ron

    Daca ai ascultat vreodata cuvintele dintr-o manea, trebuia sa-ti dai seama ca manelarul nu te va baga in seama pentru ca esti femeie.

    I am Darkjade, hear me roar!!!!

    Prin *roar* banuiesc ca te referi la *miau*.

    Ce te-ai face tu fara Piry ? 🙂

     
  6. darkjade

    Mai 13, 2008 at 6:55 pm

    sa lasam misoginismul curentului manelist la o parte….Nici nu e vorba de misoginism de fapt, ci pur si simplu de incultura si foarte multa prostie.

     
  7. Pirahna

    Mai 14, 2008 at 10:25 am

    Nu cred ca am zis ceva de misoginism.

     
  8. crookedlinez

    Mai 29, 2008 at 7:21 pm

    Manelarii sunt manelari si o sa ramana manelari toata viata dak n-au noroc. Eu propun o kestie mai putin pasnica. Asa procedez eu si merge. Cateodata. Da-i un pumn in fata si sa vezi ce se lasa de meserie. Ehh… Asta depinde si de numarul de pastile cu proteine sau ce iau ei. Dar noah. Manele sunt jegul muzicii si atat. Bafta!

     
  9. darkjade

    Mai 29, 2008 at 8:34 pm

    cat imi doresc asta…cred ca m-ar racori!

     
  10. deathcrush

    Septembrie 8, 2008 at 6:06 pm

    dar nu trebuia sa te miri…acum o sa folosesc o expresie „idiomatic” cum spun britanicii:”traim in romania si anta ne ocupa tot timpul”\m/

     
  11. VegasEcstazy10

    Iulie 11, 2010 at 3:42 pm

    Te inteleg, stiu cum este senzatia de manele dimineata deoarece si vecinul meu de langa mine este un manelist jegos cara zici ca singurul scop al lui in viata este acela sa terorizeze tot blocul,asa ca intr-o zi cand nu mai puteam am decis sa-i administrez o doza de ROCK’n’ROLL.Vecinul a venit la mine si a spus sa dau muzica mai incet ca si el o va da.Asa am scapat eu 2 zile de manelist pana ce a devenit un impatimit al muzicii COUNTRY pe care tot cu volumul la maxim o asculta,dar parca nu-ti mai zgarie la fel de tare urechea.

     
  12. darkjade

    Iulie 11, 2010 at 8:38 pm

    Tot e un progres de la manele la country :). Dar poate moare! Manelarul meu din bloc s-a dus asta primavara si a facut destul de multi oameni fericiti.

     

Lasă un răspuns

 
