RSS

Moleseala

18 Mai

Imi vine sa zac si sa nu mai stiu de mine. Saptamana asta m-au macinat sentimente noi…un fel de combinatie de ura profunda cu ignoranata. Rezultatul….vreau pur si simplu sa reusesc sa adorm si sa visez. Si mintea imi e obosita si refuza sa imi mai furnizeze vise, doar fragmente stresante din cotidian. Ma scol cu ochii grei si limba amara ca dupa o mahmureala de proportii.

Caut de pomana iesirea din cotidian care sa ma trezeasca din amorteala; nu gasesc nimic. Pozele pe care le fac nu mai au suficienta culoare, prietenii abia ma mai destind, berea nu ma mai ameteste iar filmele ma plictisesc. Parca am inceput sa imi pierd fascinatia si pentru mica mea bijuterie felina.

Nu stiu ce astept…poate un somn linistitor, poate concertele din aceasta vara sau poate pur si simplu o schimbare.

 
3 comentarii

Scris de pe Mai 18, 2008 în Zi de zi

 

Etichete:

3 răspunsuri la „Moleseala

  1. Andrei

    Mai 19, 2008 at 12:28 am

    ai incercat moleseala din vama? e singura moleseala placuta. si zilele astea e pustiu, doar tu cu tine…

     
  2. darkjade

    Mai 19, 2008 at 7:46 pm

    sa stii ca ar trebui 🙂 . Poate o sa incerc la vara.

     
  3. Andrei

    Mai 20, 2008 at 1:21 pm

    la vara in cursul saptamanii, desi o sa fie si atunci cam inghesuiala. acum e super bine pentru ca e pustiu… love it 🙂

     

Lasă un răspuns

 
