RSS

De ce ma latra cainii pe strada?

02 Iun

Uneori cred ca am ceva din sarmul micutei mele „surioare” feline. Sunt un fel de Catwoman, doar ca imi lipseste costumul mulat de piele si agilitatea de a ma catara pe ziduri. Cum am ajuns la aceasta constatare remarcabila? Ei bine, in timp ce mergeam prinsa in idei pe strada, aud un ham langa mine…si apoi inca unul si tot asa. Strada cu casute linistite pe care ma deplasam prinsese viata in concertul vocilor masculine si profunde ale corului canin. Norocul meu ca erau toti in curti! Asa ca „felina” din mine si-a continuat fara nicio grija drumul pierduta in lumea unei probleme de…informatica.

Aproape ca nu vedeam pe unde calc si drumul ma purta de la sine pe trotuare inguste. Pana sa ajung la Xerox (caci asta imi era destinatia) o intrebare ma chinuia obsesiv. Observasem o asemanare izbitoare intre problema mea pentru licenta si o veche problema din liceu, cea a fotografiei. Am ajuns la destinatie si mi-am luat atat de iubitele foi la analiza xeroxate. Am platit si m-am intors spre casa pe acelasi traseu cu case linistite si…caini.

Acasa ajunsa mi-am dat seama de ce ma latrau cainii. Nu, nu simteau parfumul meu felin pur si simplu imi urlau in tample:”Breeee, vezi ca-ti cad banii din buzunar!!!„. Dar nu i-am auzit, asa ca am ajuns acasa cu 40 de lei mai saraca. Nu mai aveam unde cauta banii pierduti asa ca am facut ceea ce era de facut in momentul respectiv; am deschis manualul de Tudor Sorin de clasa a 10 ca sa ma conving daca aveam de-a face sau nu cu problema fotografiei. DA! 🙂

Privesc partea buna a lucrurilor: am ajuns acasa mai saraca din punct de vedere material, dar nu mai saraca cu duhul!

 
Un comentariu

Scris de pe Iunie 2, 2008 în Freak...

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „De ce ma latra cainii pe strada?

  1. crookedlinez

    Iunie 4, 2008 at 4:58 pm

    aia da :))

    mi se mai intampla si mie. 😉

     

Lasă un răspuns

 
