RSS

10 lucruri la care nu as renunta

20 Iun

A cam venit vremea sa imi onorez o leapsa de la dinozaura . Despre ce e vorba?  Simplu, titlul postului meu spune totul:

1. Mancarea sarata si condimentata. Hai sa dam gust vietii! (nu vreau sa ma gandesc la cazul in care ar trebui sa tin un regim strict).

2. Hainele negre. Da stiu, mi se spune adesea ca nu a murit nimeni si ca ar trebui sa-mi aleg o noua nuanta pentru garderopa mea, dar zic pas.

3. Cartile lui Stephen King. Nu inceteaza sa ma fascineze, chiar si daca uneori simt ca i-am epuizat universul si ii cunosc ideile si mintea.

4. Filmele lui Tim Burton. Ce daca nu sunt toate de calibrul Sweeney Todd sau Nightmare Before Christmas? Ce daca le-am vazut de prea multe ori? De fiecare data savurez cu aceeasi placere nostalgia dulce care pluteste asupra filmelor sale.

5. Sistemul de operare Windows. Se prea poate sa spun asta din obisnuinta sau din comoditate, sau poate e o prejudecata.

6. Unghiile scurte. Am sesizat ca cele lungi sunt extrem de incomode, mai ales atunci cand imi strang pumnul.

7. Muzica pe care o ascult. Nu cred cam ce sa comentez in legatura cu asta…gusturile din cate tin eu minte nu se discuta. 🙂

8. Simtul umorului, chiar daca uneori sunt satirica, ironica, morbida sau pur si simplu rea, cred cu tarie ca o zi in care nu am ras e o zi irosita.

9. Harta imensa de pe peretele din dormitorul meu, ce e pentru mine o frumoasa si utila pierdere de timp.

10. Yahoo Messenger, nu vreau sa fiu penibila, dar chiar e un mod foarte util de comunicare pentru mine.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iunie 20, 2008 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
