RSS

Am uitat sa cobor din autobuz

04 Iul

Exista o prima data pentru orice si de cele mai multe ori ti-o amintesti…cu drag sau nu. Iti amintesti inca prima tigara, primul sarut, primul pumn luat in figura, primul tricou cu Metallica, prima betie si exemplele ar putea continua la infinit.

Marti am trecut printr-o prima oara mai ciudata…a fost prima oara cand am uitat sa cobor dintr-un mijloc de transport…Stateam ghemuita intr-un colt de scaun cu ochii pierduti undeva in atmosfera mohorata de afara. Picaturile de ploaie au inceput sa biciuasca geamul iar gatul meu a inceput sa arda si mai tare in arsita teribila a setei. Profunzimea senzatiilor de chin si visare pe care le simteam in acelasi timp m-au facut sa uit…ca trebuia sa cobor…Asa ca m-am trezit undeva departe de casa…aproape de capatul autobuzului. Am coborat si eu odata cu ultimii calatori si nauca fiind inca am cautat un alt mijloc de transport inspre casa.

Mi-am prelungit astfel calatoria timp cu cam 20 de minute dar macar a fost o experienta…orice inceput e o experienta.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 4, 2008 în Cotidiene

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
