RSS

La interviu

16 Iul

Luni seara am primit un telefon. A fost totul asa de brusc incat m-a dat peste cap. Am fost chemata la un interviu. In seara aia eram confuza si nu stiam exact la ce sa ma astept. Principala mea grija era sa nimeresc locatia. M-as fi simtit penibil sa o chem pe domnisoara secretara sa ma ia din fata metroului.

Iata-ma a doua zi. Imi facusem griji de pomana in privinta locatiei, caci am gasit-o imediat. Am ajuns mult prea devreme si am inceput sa dau ronduri cladirii. Nu am remarcat nimic deosebit afara de oamenii plictisiti care veneau la lucru si muncitorii care zaceau lenesi pe schele in cladirea in constructie de langa. Ploaia monotona m-a fortat sa-mi inchei brusc plimbarea. Secretara de jos era…exact ca din filme…cu sticlutele de oja si de acetona pe birou. S-a uitat un pic stramb la mine cand am intrebat exact ce lift trebuia sa iau.

Am ajuns la sediu firmei, intr-un final, si am fost supusa probei (mai precis probelor) de foc. M-am simtit ca un elev la o lucrare caci mi s-au dat teste grila, formulare si probleme. Cat de bine m-am descurcat? Ei bine…pot sa zic ca prost dar asta nu mai conteaza acum. A fost doar o lucrare in definitiv….

 
5 comentarii

Scris de pe Iulie 16, 2008 în Diverse

 

Etichete: ,

5 răspunsuri la „La interviu

  1. Andrei

    Iulie 16, 2008 at 2:17 pm

    Am avut si eu azi interviu si mai am inca 1 tot azi :-s

    Si…. ce ai facut, te-au angajat?

     
  2. eXstatic

    Iulie 16, 2008 at 3:04 pm

    Pun pariu ca nici nu te-au sunat dupa „interviu”…

     
  3. darkjade

    Iulie 16, 2008 at 9:45 pm

    urmeaza sa ma anunte vineri sau sambata. 🙂
    O sa scriu drept comment ce mi-au raspuns.

     
  4. aaa

    Iulie 18, 2008 at 8:38 pm

    Buna seara tuturor
    Daca te-ai duce pentru un job in vanzari, asigurari, etc. probabil ca angajatorul va fi foarte interesat de prezenta fizica si papagal.
    Insa, tu ai o meserie si nu una usoara. Din punct de vedere al considerentelor anterioare poti sta linistita caci, foarte probabil, pentru un job pentru care tu ai putea aplica, angajatorul va fi interesat exclusiv de ceea ce stii sa faci.

     
  5. darkjade

    Iulie 21, 2008 at 7:59 pm

    Nu ma intereseaza foarte mult domeniul vanzari sau finante, de altfel toata viata mea am fugit de studiile economice. Sunt indecisa momentan dar nu mi-am pierdut optimismul.

     

Lasă un răspuns

 
