RSS

Artmania 2008

21 Iul

Se spune ca 3 este o cifra magica…pentru mine asta e adevarat, caci iata ca la a treia editie Artmania am ajuns si eu. Ceea ce se doreste a fi o cronica a festivalului va fi mai degraba o cronica a unei vacante…destul de binemeritata as zice.

Am ajuns in Sibiu pe 17 iulie si orasul deja forfotea sub presiunea iminenta a festivalului. Orasul era asa cum mi-l aminteam, cu un farmec medieval aparte, cu terasele primitoare din centru si nu in ultimul rand cu oameni mult mai civilizati decat pe plaiurile bucurestene.

M-am aventurat pe 18, inainte de concert, in ziua de sightseeing…am urcat in turnul bisericii evanghelice (tinandu-mi cu mana vesmantul lung si negru care a maturat strazile Sibiului in forta), am participat la adevarate sedinte foto in care am reusit sa ma pitzipioncesc in toate felurile posibile dar in definitiv m-am simtit bine si asta a contat.

Seara a fost de-a dreptul magica. Mi-am petrecut-o in cort pe ritmurile celor de la Agua de Annique, Tiamat si Lacrimosa.

Agua de Annique au sunat bine live dar din pacate nu eram un fan si nu le cunosteam piesele. A fost un fel de prima auditie pentru mine si foiala din jur care stiga impacientata uneori TIAMAT, a reusit sa ma oboseasca. Oricum, felicitari Agua de Annique pentru costume, comunicarea permanenta cu publicul si prestatia destul de buna.

Aparitia Tiamat a zguduit cortul la propriu. Au sunat extrem de bine live si m-am bucurat enorm ca au inclus in playlist piese ca Vote for Love, Cain sau nemuritoarea Gaia. Aproape ca imi venea si mie sa cant doar ca nu am indraznit…eu si vocea mea nu prea ne impacam.

Dupa Tiamat a urmat o mica pauza si in sfarsit Lacrimosa. Nu pot spune decat ca a fost unul din cele mai bune concerte la care am participat. Vocea lui Tillo Wolff este formidabila, la fel si prezenta lui scenica. Am senzatia ca uneori se misca sub influenta unei vraji care coplesise intreaga multime ce se inghesuia in fata scenei. Minunat si multumesc pentru Alleine zu Zweit, pe care o ador!

TIAMAT:


LACRIMOSA:

Din pacate nu am fost decat in prima zi la festival, caci trupele din a doua zi nu ma incanatau. Am mai avut timp insa pentru o scurta excursie la Ocna Sibiu. Pe langa lacurile namoloase si sarate si pe langa terasele pe care aproape ca scria TOXI-INFEFCTIE ALIMENTARA, vorba unui prieten, am descoperit si un peisaj minunat pentru o sedinta foto cu…paie si buruieni salbatice. Cum insa Ocna Sibiu e un mare strand m-am ales seara cu o minune de bronz pe fata…inca mai exclam au cand ma ating pe nas!

Din Turnul Bisercii Evanghelice

Din Turnul Bisercii Evanghelice

Partea frumosa a Ocnei Sibiu

Partea frumosa a Ocnei Sibiu

Partea mai putin frumosa a Ocnei Sibiu

Partea mai putin frumosa a Ocnei Sibiu

Per total a fost frumos! Si mi-a placut atat de mult incat vreau sa pastrez traditia si sa revin in Sibiu in fiecare an, cel putin o zi!

P.S: Multumesc nenominal pentru pozele de la Lacrimosa!

 
8 comentarii

Scris de pe Iulie 21, 2008 în Entertainment

 

Etichete: , , , , ,

8 răspunsuri la „Artmania 2008

  1. andrei aciobanitei

    Iulie 21, 2008 at 11:48 pm

    interesanta „cronica” :)… chiar sunt curios ce se va mai scrie despre artmania 2008… parerea mea sincera e ca a fost cel mai slab festival la care am fost pana acum :)… si sincer… nu e un comentariu rautacios :)…toate cele bune :)…

     
  2. darkjade

    Iulie 21, 2008 at 11:52 pm

    eu una am fost pentru Tiamat si Lacrimosa…si am cam plecat cu prejudecata, da or sa imi placa. Poate sunt sunt subiectiva, stiu!

     
  3. andrei aciobanitei

    Iulie 22, 2008 at 12:07 am

    eeeeh… poate au fost si asteptarile mele prea mari :))… ca asa se intampla… 🙂

     
  4. oama de tinichea

    Iulie 22, 2008 at 1:17 am

    ai dreptate, darkjade, si noi tot pt tiamat si lacrimosa am fost, dar a meritat pe deplin. am fost hipnotizata de-a dreptul, iar amicii mei deja nu mai stiau pe ce lume sunt.
    iar daca nu i-ar fi dat organizatorii afara pe baietii de la tiamat ar fi fost si mai bine:)

     
  5. menti

    Iulie 22, 2008 at 1:06 pm

    a fost frumos…dar parca mai slab organizat decat anul trecut…oricum am venit la Sibiu, iar…pentru atmosfera, pentru muzica (desi…pe alocuri …proasta sonorizare…mai ales pe stanga…)…dar am venit special pentru Anneke…anul trecut cu The Gath…anul acesta cu Agua ei…superba ca de obicei…

     
  6. crookedlinez

    Iulie 26, 2008 at 1:52 am

    Pacat ca nu am ajuns. Dar anul viitor ma duc si eu. Daca o sa se mai tina. 😀
    O vacanta placuta in continuare.

     
  7. darkjade

    Iulie 26, 2008 at 12:35 pm

    Cu siguranta ca va fi si o Artmania 2009. Vacanta placuta si tie :).

     
  8. douaceaie

    Iulie 19, 2009 at 10:51 pm

    Genial blogul…felicitari…o vizita daca doresti

    NOU! INTERVIU JPG de aseara NIGHTWISH; PAIN & SUBSCRIBE .ArtMania Poze, Interviu Exclusiv Pentru DouaCeaie Blog: My Dying Bride, Tristania, Nightwish, Opeth: http://douaceaie.wordpress.com/2009/07/18/artmania-poze-interviu-exclusiv-pentru

     

Lasă un răspuns

 
