RSS

Metallica in Bucuresti

24 Iul

Nici macar o zi ploioasa si rece nu a oprit peste 20.000 de oameni sa se stranga pe Stadionul Cotroceni pentru a-i vedea live pe zeii heavy metal, Metallica.

Eu am ajuns in jur de 7, cu hainele lipite de mine si pleata uda, insa mi-am ignorat starea de frig partial si mi-am gasit un loc in multime. Desigur, s-a nimerit ca locul meu sa fie undeva prin tribuna, sub o bolta unde ploaia nu ajungea. Cum si vederea era destul de buna mi-am zis ca totul e ok.

In debut, baietii de la The Sword. Nu am ramas incantata…dar nici sunetul nu mi s-a parut exceptional. Vocalul era indescifrabil insa instrumentalul suna bine.

A urmat cam o ora in care multimea devenea din ce in ce mai numeroasa si in aer se simtea nerabdarea.

In asteptarea Metallica

In jur de 21:10 s-au aratat pe scena si membrii Metallica intr-un ropot de aplauze si strigate. As imparti concertul in doua…o prima parte in care abunda instrumentalul si partea a doua, de la Fade to Black incolo, atunci cand au urmat marile hituri Metallica. M-am trezit si eu cantand impreuna cu Hetfield si multimea piese ca : Nothing Else Matters, Master of Puppets, Fade to Black, One, Seek and Destroy sau Sanitarium. Am ramas placut impresionata de explozia de sunet si lumina de la One, de dialogul permanent cu publicul, de entuziasmul romanilor si nu in ultimul rand de faptul ca James Hetfield a spus in nenumarate randuri: Metallica loves you Bucharest! (a se citi nu Budapest 🙂 ).

Ca o ultima impresie, m-am simtit extraordinar, chiar daca am stat o bucata de timp uda, sau pantalonii mi-au fost arsi putin cu scrum de la o domnisoara neglijenta. Ce mai…am cantat, am facut headbanging si am ascultat muzica de calitate…and nothing else matters!

Metallica Varianta Sepia

Metallica Varianta Sepia

Scena pe care au concertat Metallica

Scena pe care au concertat Metallica

 
18 comentarii

Scris de pe Iulie 24, 2008 în Entertainment

 

Etichete: , ,

18 responses to “Metallica in Bucuresti

  1. Andrei

    Iulie 24, 2008 at 12:28 pm

    Stai sa imi dau si eu cu parerea. Dialog permanent praf… un singur dialog cu publicul calumea am vazut, la Robert Plant. Vocea abia s-a auzit si instrumentele scartzaiau aiurea rau, intensitatea sunetului scos de instrumente nu era constanta. Dar poate sunt subiectiv pentru ca nu ma omor cu ascultatul lor in general… Sau poate ii compar cu formatii mult prea mari… 😛

    Nu spun ca nu mi-au placut, doar ca se putea mult mai bine. Sper… pentru fanii lor macar 🙂

     
  2. darkjade

    Iulie 24, 2008 at 12:40 pm

    @ Andrei: Mie mi s-a parut ca au comunicat destul de bine cu publicul chiar daca erau dialoguri la care se astepta raapuns de tipul: Yeah!, No! sau Hey! . Vocea s-a auzit mai prost in prima parte, asa e…dar a mai imbatranit si Hetfield!

     
  3. Andrei

    Iulie 24, 2008 at 12:47 pm

    Nu ziceam ca nu era el in forma sau ceva, ci doar ca s-a auzit incet. Instrumental nu au stralucit, vocea era ok daca se auzea mai tare.

     
  4. darkjade

    Iulie 24, 2008 at 12:56 pm

    atunci probabil ca au fost implicati sunesti romani 🙂 , cand ceva merge prost la un concert ei sunt de vina.

     
  5. Andrei

    Iulie 24, 2008 at 1:12 pm

    Nici lor nu prea le-a pasat. Au venit cu 2 ore inainte de concert si au plecat imediat dupa.

     
  6. darkjade

    Iulie 24, 2008 at 1:15 pm

    hmmm…cum spuneam…

     
  7. magicsebi

    Iulie 24, 2008 at 2:08 pm

    super marfa \m/ mergem si data viitoare :))
    din poze se pare ca ai stat pe langa mine prin sectorul C? 🙂

     
  8. darkjade

    Iulie 24, 2008 at 2:33 pm

    eu aveam loc la gazon b dar m-am adapostit de ploaie.

     
  9. dorinlazar

    Iulie 24, 2008 at 3:24 pm

    Metallica sucked. Rock is officially dead.

     
  10. Andrei

    Iulie 24, 2008 at 3:55 pm

    doar metallica, nu generaliza 🙂

     
  11. dorinlazar

    Iulie 24, 2008 at 4:01 pm

    Andrei, nu-mi spune că emanaţii gen Fall Out Boy se pot numi rock 🙂
    Compară Hendrix, Janis, Led Zeppelin sau chiar Guns n Roses cu ce se cîntă acum.
    I’m just stating the obvious 🙂

     
  12. Andrei

    Iulie 24, 2008 at 5:25 pm

    dar ce de ii spui doar pe aia morti sau care nu mai exista. ma refeream spre exemplu la iron maiden, ca si asa au concert la noi in curand 😀

     
  13. darkjade

    Iulie 24, 2008 at 6:36 pm

    @ dorinlazar: Eu continui sa cred ca Metallica sunt printre zeii rockului. Desigur, poate nu mai sunt in forma de acum 20 de ani dar sunt oricum o trupa valoroasa inca. Fall Out Boy sunt emo mi se pare…astia nu prea au treaba cu rockul.

    @ Andrei: Si eu abia astept sa fac comparatia cu Maiden. 🙂

     
  14. robert

    Iulie 24, 2008 at 7:36 pm

    Si eu sunt de părerea că se putea mai bine pentru o trupă de calibrul lor..Nici sunetul nu i-a ajutat dar se pare că nici vârsta nu-i mai ajută.

     
  15. ZuLu

    Iulie 24, 2008 at 9:18 pm

    Am fost la ambele concerte Metallica de la noi, si pot spune ca se vede cum peste James au trecut anii, dar eu sunt de părere ca a fost un spectacol reuşit. Sunetul a fost cat se poate de bun pentru locaţia data, un aşa stadion nu este făcut pentru concerte de acest gen si sunt sigur ca inginerii de sunet ai trupei au făcut tot ce se poate. Eu am văzut o Metallica ce a încercat din răsputeri sa arate ca „mai poate” si in mare parte a reuşit. Sa nu uitam totuşi ca James are 44 de ani, nu mai este un tinerelul care ţopăia pe scena dintr-o parte intra-alta urlând cat îl ţineau plămânii „Seek and destroy”. Metallica este una dintre trupele cu care am crescut si m-a ajutat sa-mi formez cultura muzicala de acum si pot spune ca nu am fost dezamăgit absolut deloc de concert. Am apreciat foarte mult si publicul care a fost foarte activ si sa nu uitam ca activitatea unui public la un concert apare ca un feed-back la ce se întâmpla pe scena. Am fost si la Maiden când au venit prima data, dar atunci nu au venit cu Dickinson pe post de vocal si sa nu uitam ca si el a ajuns acum la aproape 50 de ani. Oricum, prin definiţie Maiden face mai mult spectacol scenic decăt Metallica.Sper sa-l aducă iar pe Edi :D.

     
  16. dorinlazar

    Iulie 25, 2008 at 10:46 am

    @Andrei: nu mi-au plăcut niciodată the 80s borned. Au vrut să facă prea mult zgomot ca să acopere arta în anii ’60 şi ’70 în rock. Metallica au fost excepţie pentru că au avut mai multă melodie. Melodia, asta e cea care contează.
    @darkjade: Ce au făcut în studio e fantastic. Dar live… 😦 Nu prea se pricep. După ce am văzut Muse live, am aşteptări MULT mai mari de la un concert rock.

     
  17. darkjade

    Iulie 26, 2008 at 12:37 pm

    Trecand peste toate criticile adus trupei, sa nu uitam ca sunt totusi METALLICA. Eu una nu stiu daca o sa mai apuc sa-i var vreodata live iar acest show o sa imi ramana in minte toata viata.

     
  18. enghin

    Octombrie 16, 2008 at 5:25 pm

    am fost si eu la ambele concerte Metallica din Ro, ba chiar am ajuns si la Rock am Ring-ul din iunie 2008, si tin sa zic ca mie mi-au placut cel mai mult la concertul de pe Cotroceni: am stat in fata si sunetul a fost beton, voce excelenta, interactiune foarte buna cu publicu – prea multa vorbarie strica, vroiati sa va intrebe pe fiecare de binete?

    @dorinlazar – un concert rock nu inseamna spectacol de lumini, artificii, si altele gen Muse ci doar niste baieti care baga la instrumente si atat … restul e show si circ

     

Lasă un răspuns

 
