RSS

Praf

30 Iul

Acum cateva minute mi s-a spus ca sunt praf. Si aproape ca zambesc cand ma gandesc la asta…pentru ca incep sa ma obisnuiesc cu gandul. Sunt damnata, proscrisa si asa mai departe pentru ca oricum fac nu pot sa castig. E o stare de amar permanent pe varful limbii, la fel ca si senzatia gretoasa dupa o noapte lunga de betie.

Mi-as fi dorit sa fiu fumatoare acum…sa pot sa-mi apring tigarea sa trag amarul cald in mine si sa scot pe gura fumul eliberator. Sau poate ca ar trebui sa ma inec in aburi de alcool si sa cad undeva sub birou dar ma gandesc ce s-ar intampla dupa? As avea migrena surda de azi de dimineata si ochii umflati de prea mult plans.

Ce mai….azi sunt praf, poate maine o sa fiu pulbere…

 
4 comentarii

Scris de pe Iulie 30, 2008 în Zi de zi

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Praf

  1. oama de tinichea

    Iulie 30, 2008 at 6:51 pm

    chill, dark jade. starea de praf dispare daca in loc sa devii fumatoare spargi peretii cu niste muzici tari si rele. sau daca tii neaparat sa fumezi treci pe „alternative”:)

     
  2. darkjade

    Iulie 30, 2008 at 7:30 pm

    am apelat la muzici tari…mai aveam un pic si treceam pe death metal. Acum e mai bine! Mersi de sfat.

     
  3. blacketernal

    August 5, 2008 at 1:01 am

    e cel mai misto sa fii praf! really! 😀

     
  4. darkjade

    August 5, 2008 at 2:03 pm

    eu una nu ador senzatia prafuita…:)

     

Lasă un răspuns

 
