RSS

Pur si simplu Iron Maiden!!!

05 Aug

E greu de facut o cronica a concertului Iron Maiden, de ieri, 4 august; mai precis e greu de gasit un defect in showul remercabil. Mie, cea satirica, ironica, etern carcotasa, nu o sa imi iasa decat cuvinte de lauda fata de unul din cele mai grandioase concerte organizate vreodata in Romania.

Ce a mai contat caldura insuportabila, strarea de sardina in conserva in care am stat mai bine de 3 ore, setea care mi-a ars gurmazul si mi-a uscat limba…nu a mai contat nimic caci simtul meu vizual si auditiv a fost extaziat.

Recitalul a inceput la ora 19 cu Lauren Harris. CU toate ca striga din toti plamanii”Romania raise your fuckin’ hands is the air!„, romanii preferau sa isi tina mainile pe paharele de bere, sau pur si simplu sa se intinda pe gazon si sa viseze la…Maiden. Lauren are un plus de la mine pentru tinuta (piele pura…God bless metal!! ), prezenta scenica si energia debordanta de care a dat dovada. Un minus pentru timbrul vocal…nu mi-a placut.

Pe Trooper i-am mai vazut live; mi-au placut atunci si mi-au placut si acum. Sunt genul de trupa care stiu sa incinga atmosfera, sa antreneze rockeri la headbanging si sa trezeasca pofta de bere. Daca Lauren a reusit sa ma plictiseasca, Trooper m-au trezit la viata si m-au pregatit pentu ce avea sa urmeze…

Cortina a cazut intr-un final si Iron Maiden au fost intampinati cu chiote si urlete de bucurie. Si cum sa nu fie asa cand pur si simplu au delectat publicul circa doua ore. Vocea lui Bruce Dickinson e impecabila, instrumentalul superb iar despre showul de pe scena nu mai am cuvinte. Amintesc din playlist melodii ca : Aces High, 2 Minutes to Midnight, Can I Play with Madness, The Number of The Beast, Run to the Hills sau nemuritoare Fear of the Dark, unde cred ca a cantat tot stadionul. Nu a lipsit nici Eddie, spre deliciul publicului! M-a facut sa imi doresc sa ies si eu din era vestimentala Rammstein si sa imi doresc un tricou cu Eddie!

Concert Laure

Concert Lauren

O frantura din concertul Trooper

O frantura din concertul Trooper

In sfarsit Iron Maiden

In sfarsit Iron Maiden

Iron Maiden

Iron Maiden

 
11 comentarii

Scris de pe August 5, 2008 în Entertainment

 

Etichete: , , ,

11 răspunsuri la „Pur si simplu Iron Maiden!!!

  1. ZuLu

    August 5, 2008 at 8:22 pm

    Cuvântul pe care pot sa-l asociez cu acest concert este probabil „complesitor”. Nu mi-am putut imagina ca Bruce Dickinson in special si apoi toţi ceilalţi membrii ai formaţiei îmi vor aduce aminte de liceu si de perioadele in care eram cu Eddie peste tot :D. Sa stai sa admiri de sus 25.000 de suflete care fredonează la unison „Fear of the dark”, sa-i vezi cum trăiesc si respira „Maiden”, sa-l vezi pe Bruce cum aleargă, se agita, construieşte fiecare intro al unei piese si interacţionează cu publicul, sa suferi când te uiţi la ceas si sa vezi ca nu mai durează aşa mult…sunt trăiri ce fiecare rock addict nu trebuie sa le piarda.
    Mulţumesc Iron Maiden pentru seara ce si-a făcut un loc special in sufletul meu si pe care nu o sa o pot uita.

     
  2. darkjade

    August 5, 2008 at 8:42 pm

    @ Zulu: A fost cum ai zis si tu complesitor…si spun asta eu, care nici macar nu am fost vreodata fana Maiden cu acte in regula! 🙂

     
  3. ZuLu

    August 5, 2008 at 8:46 pm

    @ Jade: Well … Eddie used to be a bad guy 🙂

     
  4. darkjade

    August 5, 2008 at 8:48 pm

    Eddie a fost sarea si piperul! A lasat multimea cu gura cascata.

     
  5. oama de tinichea

    August 6, 2008 at 9:23 pm

    bai, deci n’am visat. concertul ala super chiar a fost for real!

     
  6. mirra

    August 6, 2008 at 10:35 pm

    ma bucur ca cei din era Rammstein se inchina in fata acestor talente pe care le si recunosc si le si gusta!!
    Tot respectul pt tine si pentru cei ca mine (mai oldies ) care au dat banii pe cel mai minunat concert pe care l-a vazut Romania vreodata.In sufletul meu v-a ramane pt totdeauna aceasta seara …
    P.S:Niciodata nu-i prea tarziu sa cumperi un tricou cu Eddie.:))
    sau „Mai bine mai tarziu decat niciodata”???:)))

     
  7. mishu

    August 7, 2008 at 2:19 pm

    CONCERTUL IN SINE A FOST EXTRAORDINAR.
    ORGANIZAREA, UN DEZASTRU NATIONAL!!!
    DE MANELE,…NU DE MAIDEN…POATE CA CU ASTA SE OCUPA EMAGIC INAFARA DE EVENIMENTELE MAJORE.
    NU VREAU SA MAI ENUMAR DEFECTELE CA-S PREA MULTE…DAR SUNTEM O NATIE DE SPECULANTI, AROGANTI, MITOCANI SI NU MERITAM ASA CEVA. E PESTE PUTERILE NOASTRE SA ORGANIZAM CU ADEVARAT UN ASTFEL DE MEGASHOW.
    MAIDEN AU FOST EXTRAORDINARI…AU VRAJIT TOT. LONG LIVE!!

    NOI AM FOST NISTE NEPUTINCIOSI.

    PS: EMAGIC…SUNTETI NISTE MANELISTI PENALI!

     
  8. darkjade

    August 7, 2008 at 8:20 pm

    @ everybody: Maiden sunt nemuritori! (indiferent de varsta, orice participant la concert cred ca recunoaste asta).

     
  9. IT

    August 8, 2008 at 11:55 pm

    Whhhhoooaaaa….THERES EDDIE!!!!

     
  10. darkjade

    August 9, 2008 at 7:13 pm

    🙂

     
  11. kruddreport

    Septembrie 15, 2009 at 1:22 pm

    Un “flashback” in istoria Iron Maiden: Concert PAUL DI’ANNO de la Bucuresti http://www.krudd.ro/2009/09/15/up-date-concert-paul-di%E2%80%99anno-bucuresti/

     

Lasă un răspuns

 
