RSS

Pauza de munca

28 Aug

Blogul meu a luat de ceva vreme o pauza oficiala…de munca. In sfarsit m-am angajat si am descoperit ca nu e chiar floare la ureche. Nu ma omoara lucrul in sine ci sedentarismul; e cumplit sa stau cira 8-9 ore pe zi pe scaun. Simt ca energia imi pulseaza imi vene, ca mushii ma dor si ca ochii imi ies din orbite. Imi vine in minte replica stupida: „Run Forrest, run!„, dar nu am unde.

Seara am inceput sa imi fac timp pentru mine. Nu ma cufund in bai parfumate cu lavanda si scortisoara, nu ma duc la masaj, cosmetica and so on. Ceea ce ma deconecteaza cel mai bine e u n film sau o carte. Viata fara film si carte ar fi in van.

O sa revin cu posturi despre viata de adult in adevaratul sens al cuvantului…deh…sunt om cu servici.

 
6 comentarii

Scris de pe August 28, 2008 în Cotidiene

 

Etichete: , ,

6 responses to “Pauza de munca

  1. Tomata cu scufita

    August 29, 2008 at 8:34 pm

    De-acuma sa vezi distractie.🙂 La un moment dat chiar o sa asculti sfatul pentru Forrest.🙂 Good luck in viata asta de adult.

     
  2. darkjade

    August 29, 2008 at 10:42 pm

    Ms pentru incurajari. Inca incerc sa renunt la viata de adolescent rebel (nu ca as fi fost un James Dean in varianta feminina) dar e greu sa devin om serios, caci imi placea traiul meu anterior.

     
  3. eXstatic

    Septembrie 10, 2008 at 2:10 am

    Din fericire pentru mine, nu sunt nevoit sa ma angajez.

     
  4. Andrei

    Septembrie 12, 2008 at 3:36 pm

    depinde si locul de munca. la mine la serviciu sunt o groaza de rockeri cu parul lung imbeacati in piele, cu lantzuri alea alea… si vreo 30-40 de motoare parcate in fata. si lucram la firma de software =))

     
  5. darkjade

    Septembrie 19, 2008 at 4:00 pm

    @ eXstatic: Sa stii ca si mie imi e dor de timpurile cand statea acasa si ma peirdeam in activitati placute, dar vine un moment in care munca devinde necesara.

    @ Andrei: Tare! Eu lucrez in web-design. Recunosc ca nu vine nimeni imbracat in piele la mine la birou, dar nu pot sa ma plang de colectiv. Chiar sunt extraordinari!

     
  6. Newfag

    Septembrie 20, 2008 at 11:04 pm

    Welcome to the rest of your life!🙂 De-acum înainte, o să muncești… bye bye fun și timp liber grămadă🙂

     

Lasă un răspuns

 
