RSS

Pasarile

12 Sep

… sunt sinistre! Ma uitam in gol pe geam, iar mintea imi era undeva departe pierduta in liniste si intuneric. M-a trezit la realitate o scurta bataie in geam si un fosnet bizar. Isi scutura cu gratie aripile si ma fixa cu privirea de sticla. O replica oarecum normala ar fi fost „Vai ce dragut!”, dar din pacate nu imi apartine. Poate ca am ramas cu unele traume uitate din copilarie de cand am vazut pentru prima oara „The Birds„,  sau poate ca am pur si simplu un sentiment al sinistrului si singuratatii pe care il asociez mereu cu zburatoarele.

Nu pot vorbi despre o fobie, caci nu imi imaginez stoluri de pasari ciugulindu-mi fata si ochii, dar ramane insa o traire neplacuta care ma face sa inghit in sec. Stiu ca am vazut documentare despre oameni care aveau adevarate fobii fata de cam tot ce zboara…si e comestibil 🙂  si am ajuns sa ma intreb cum as trata eu (daca ar fi sa fiu psiholog) un astfel de pacient. Raspunsul la care am ajuns este destul de simplu: i-as pune o friptura in fata respectivului. Cine oare s-ar teme de un deliciu culinar?

Concluzia: Pasarile sunt bune … la cuptor!!!

 
2 comentarii

Scris de pe Septembrie 12, 2008 în Pets

 

Etichete:

2 responses to “Pasarile

  1. cinnnamon

    Octombrie 2, 2009 at 4:03 pm

    eu chiar am fobie de pasari 😀 iar atunci cand cineva se uita stramb la mine si ma intreaba „…da’ ce e asa de infricosator la o pasare?” ma opresc, ma gandesc, ma trece un fior si raspund „nu stiu”. they’re just naturally scary…and somehow extremely yucky. 😦

     
  2. darkjade

    Octombrie 4, 2009 at 10:37 pm

    Eu nu am chiar fobie, dar nu imi plac 🙂 . Be brave, ignore them.

     

Lasă un răspuns

 
