RSS

Buchetul de flori

19 sept.

Se spune ca florile reusesc mereu sa aduca un zambet pe buzele unei femei, fie ea mama, fiica, sora sau iubita. Si ma gandesc cine oare poate spune ca are sincere resentimente fata de flori si daca da, de ce?

O intrebare nu se naste aproape niciodata din senin, asa ca iata de ce azi vorbesc despre flori: eram in statia de metrou printre oameni plictisiti si obositi ca si mine. Chiar daca de obicei nu observ detalii, am remarcat un frumos buchet de flori … in cosul de gunoi. Scenariile au inceput sa-mi curga prin minte. Mi-am imaginat baiatul parasit de iubita care nu s-a sinchisit sa vina la intalnire. La dezamagire si nervi nu i-a mai pasat cam de nimic iar buchetul si-a gasit locul de veci in … pubela.

Mi-am imaginat apoi incercarea de impacare intre rude certate. Dar in aceasta situatie stiu ca un buchet de flori devine doar o legatura de zarzavaturi, asa ca din nou nu mai conteaza.

Din ce alte motive ar putea cineva sa arunce un buchet de flori? Mi-ar fi placut sa il fi gasit pe jos si sa il fi luat eu spre ocrotire, insa deja avea un loc…in cosul de gunoi.

 
2 comentarii

Scris de pe septembrie 19, 2008 în Diverse

 

Etichete:

2 răspunsuri la „Buchetul de flori

  1. dorian_gay

    octombrie 11, 2008 at 6:34 pm

    Si florile se arunca, nu-i asa?
    Hehehe.. de cele mai multe ori, florile sunt aruncate de cei/cele care le primesc..
    Si se mai si ofilesc..
    Mai si inteapa..
    Eu stiu o poveste frumoasa cu 201 flori, dar nu o fac publica din respect pentru victime. Oricum, florile sunt doar niste simboluri ale unei supe neomogene din doua stadii: moarte si viata. Ce preferi: sa vezi cum mor florile in cosul de gunoi, sau se le vezi murind in spiritul tau? Eu as vota pentru cos, e mai facil, nu faci mizerie in tine :).
    No hard feelings, just a page depicting one of uncle Oscar Wilde’s novels, no?

     
  2. darkjade

    octombrie 12, 2008 at 10:28 am

    florile sunt in cele mai multe cazuri doar obiecte decorative…lasand la o parte faza cu moartea spiritului, le voi lasa intr-un final in cosul de gunoi fara regrete.

     

Lasă un comentariu