RSS

Death Sounds Like Fun

22 Sep

Tomata cu Scufita ma provoaca la o leapsa destul de iesita din comun: care ar fi partea buna, distractiva, a unei apocalipse. Recunosc ca am avut momente cand m-am gandit la apocalipsa, iar gandul m-a facut sa simt usurare caci incheierea unei ere inseamna inceputul alteia, probabil mai buna. ( doar dupa moartea dinozaurilor a inceput era noastra si din orgoliu poate, ne consideram mai buni).

Sa vedem acum, daca sfasitul lumii ar veni pe 21 octombrie, datorita experimentului secolului (whatever …) atunci partile bune ar fi:

– multi din cei care merita cu adevarat sa moara si-ar primi pedeapsa … oare cum ne suporta Pamantul?

– as avea parte de o zi memorabila: sa vad cum lumea se destrama in jurul meu, chiar daca spectacolul morbid ma va transforma si pe mine intr-o marioneta in cele din urma.

– ca si Tomata cu Scufita, sunt de acord ca o moarte in masa e oarecum un lucru bun, caci nu ar trebui sa suferim pentru cei dragi, si nici ei dupa noi.

– apocalipsa ar fi la propriu ziua mea si as muri fericita caci as stii ca ziua mea a fost semnificativa pentru omenire.

 
7 comentarii

Scris de pe Septembrie 22, 2008 în Diverse

 

Etichete: ,

7 răspunsuri la „Death Sounds Like Fun

  1. Tomata cu scufita

    Septembrie 22, 2008 at 8:58 pm

    Chiar de ziua ta pica? :-s that is spooky.
    Io macar apuc sa fac 25 de ani pe 9 octombrie. ;))

     
  2. darkjade

    Septembrie 22, 2008 at 8:59 pm

    da stiu! sper totusi sa nu am surprize…apocaliptice. 🙂

     
  3. Ezoteric Theatre

    Septembrie 23, 2008 at 4:14 pm

    Dupa mine – potopul.

    Acum, interesant ar fi sub ce FORMA vine Apocalipsa. Mi-ar placea ceva spectaculos, eventual ceva ori de SUB pamant (eruptii puternice, ca-n cretacic) sau din cer. Sa fie ca intr-un film, nu neaparat cele Hollywood-iene, de doi lei. Sa SIMT.

    Oricum, moartea-i o chestiune bestiala, pana mea…se intampla doar o data in viata, deci macar sa fie interesanta. 🙂

     
  4. darkjade

    Septembrie 23, 2008 at 10:13 pm

    oricum o vei simti si sunt de acord cu tine, e doar o data in viata…deci o experienta interesanta.

     
  5. Wehrdamned

    Septembrie 24, 2008 at 5:23 pm

    @Ezoteric Theatre & @darkjade:

    Dar ce-o să faceţi dacă toată „apocalipsa” se termină în ceva de genul a câteva milisecunde? 😛

     
  6. demonik

    Octombrie 12, 2008 at 9:32 am

    intr-adevar: moartea e o experienta unica…eu pot sa mor si maine k nu-mi pare rau de nimic, zau! singurul lucru nasol e ca lasi toti oamenii dragi tie in urma si k ei sufera k nu mai esti (fizic) prezent in viata lor…that’s all…pana la urma nu stiu de ce ne tot agitam noi sa avem bani, case si masini k tot murim intr-o (buna) zi si nimic nu luam cu noi…asa k carpe diem!!! si memento mori!!!

     
  7. darkjade

    Octombrie 12, 2008 at 10:26 am

    @ demonik: nu ne agitam pentru bani si masini…cred ca tot ce dorim e sa fim cat de putin fericiti!

     

Lasă un răspuns

 
