RSS

Wolverine and The X-men

03 Oct

Evenimentul anului, pentru mine cel putin, il reprezinta lansarea noii serii animate: Wolverine and The X-men. Era si timpul sa imi revad eroii favoriti pe micul ecran (…un monitor de calculator deocamdata).

Ideea show-ului este cat se poate de interesanta: cum ar fi daca in urma unei explozii Profesorul Xavier si Jean Grey ar disparea, iar institutul ar fi pe deplin distrus. Ei bine, X-men nu ar mai exista, fiecare personaj urmand o cale separata. La un an de la incident insa, solitarul Wolverine este cel care decide sa reuneasca echipa, caci lumea are din nou nevoie de eroi.

Faceti cunostinta cu: Logan, mai responsabil si mai altruist decat il stiam, Cyclops, absent si deprimat (dupa disparitia lui Jean), Emma Frost, chic, frumoasa si …”de gheata”, Shadowcat, la fel de plina de energie, Storm, zeita calma si rezervata, Iceman, adolescentul entuziast si nu in ultimul rand Beast, care a ramas acelasi savant si om…adica „mutant” de cultura pe care se sprijina echipa. 

Deocamdata atat dupa doar 4 episoade…astept cu sufletul la gura sa vad cum se va termina povestea!

 
8 comentarii

Scris de pe Octombrie 3, 2008 în Arta si Animatie

 

Etichete: , ,

8 responses to “Wolverine and The X-men

  1. ucshiva

    Octombrie 5, 2008 at 1:02 am

    Mehame, mi-ai adus aminte de ei. Dupa ce termin Futurama, cred ca poti ghici de ce ma apuc :D.

     
  2. darkjade

    Octombrie 5, 2008 at 1:12 pm

    da, merita! O sa iti placa.

     
  3. Rocket

    August 17, 2011 at 2:15 pm

    Ai vazut pana la urma toate episoadele care au aparut?

    Mie mi-a placut mult , pacat ca nu mai fac sezonul 2.

     
  4. darkjade

    August 17, 2011 at 8:08 pm

    Da, toate. Mi s-a parut de reusita seria, si povestea originala si altfel.

     
    • Rocket

      August 17, 2011 at 8:49 pm

      Ai incercat si animeurile ( desenele japoneza ) facute in colaborare cu Marvel? Au scos si X-men , mie personal nu mi-a placut ideea , mi s-a parut ca strica din farmecul comicurilor.

       
  5. darkjade

    August 18, 2011 at 7:58 pm

    Nu imi plac animeurile :). Stiu ca e o prejudecata, dar mi se par urati. Plus ca barbatii aproape ca nu ii deosebesti de femei.

     
    • Rocket

      August 18, 2011 at 8:50 pm

      Asta depinde de parerea fiecaruia. Sunt altii care ii gasesc pe cei din anime mult mai frumosi decat pe cei din desenele americane. Cei din comicuri sunt mai … bine facuti ca sa zic asa.

      Daca te hotarasti vreodata sa vezi un anime incearca Death Note , e mai horror asa ( pe cat posibil ) sau Vampire Knight , cred ca ti-ar placea.

      Cred ca deja incepe sa te oboseasca persoana mea , asa ca… :))

       
  6. darkjade

    August 22, 2011 at 11:25 am

    Nu ma obestes persoana ta, stai linistita :). Imi plac comentariile pe blog si oamenii cu care am tangente.

    Stiu ca si cei din anime au introdus un standard de frumusete, dar din pacate nu atinge puncte comune cu standardul me de frumusete. Cel mai urat mi se pare chipul: au ochii prea mari, nu au nas si gura e un punct. Fail!

     

Lasă un răspuns

 
