RSS

Discutie intre fete

14 Oct

Nu obisnuiesc sa fiu atenta la discutii pentru ca de obicei prind doar franturi fara sens, asa ca tratez majoritatea calatorilor ca simple obiecte decorative ale…drumului.

Mi s-a intamplat azi sa asist involuntar la o discutie intre fete in timp stateam la coada la Mc. Cel mai probabil, liceene in clasa a 9 a, caci erau inca fascinate de Bravo si de Cool Girl si vorbeau cu entuziasm despre colectivul de colegi.

Fata 1 intreaba din senin: Placinta cred ca  e cu cinnamon…stii ce inseamna?

Fata 2: Nu.

F1: Scortisoara! Dar stii de unde  stiu? Am citit in Bravo acolo unde sunt versuri din melodii!

F2 s-a uitat mirata la ea. M-am intors si eu sa o vad. Era blonda cu o suvita  data smechereste peste ochi. Doua degete cu unghiile pe jumatate vopsite intr-o culoare fosforescenta au dat suvita peste ureche in timp ce un pac al balonului de guma i-a acompania gestul. Parea mandra de ea …

F2: Ti-ai luat Cool Girl?

F1: Aham! (in timp ce flencanea din guma)

F2: Si e ceva misto pe acolo?

F1: Da, ti-o dau la masa daca vrei ca o am in ghiozdan. (dupa un moment de tacere) Auzi fata, tu crezi ca Vali se drogheaza ca ai vazut cum era la bal…

F2 s-a uitat confuza la ea si i-a rspuns sec: Nu stiu.

Poate a vrut sa continue discutia dar poate ca nu era locul sau momentul asa ca a schimbat brusc subiectul vorbind despre McToast si alte componente din meniu.

Urmarea nu o stiu caci mi-a venit randul. Am ramas cu un gust oarecum nostalgic, caci era o vreme cand si eu rasfoiam cu fascinatie Bravo sau Cool Girl…dar asta a fost demult.

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 14, 2008 în Amintiri

 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „Discutie intre fete

  1. Animaliciul33

    Octombrie 17, 2008 at 12:30 am

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai cbine 😛

     
  2. darkjade

    Octombrie 17, 2008 at 9:45 am

    ms 🙂

     
  3. miss missy miss

    Noiembrie 8, 2008 at 10:09 pm

    buna,
    [http://perfectionnatural.hi5.com] cu permisiunea ta vom adauga o poza pe profilul nostru. Alegerea pozei e decizia ta:) te rugam sa ne confirmi daca vrei sa PARTICIPI printr-un mesaj sau comment la profil cu poza dorita +link
    pentru alte informatii : yahoo id: perfection.natural.hi5.com
    enjoy

     
  4. darkjade

    Noiembrie 9, 2008 at 12:30 pm

    multumesc frumos pentru invitatie dar cred ca o sa zic pas. Nu prea sunt fana concursuri. 🙂
    Succes in continuare.

     
  5. saby baschetbalista

    Ianuarie 1, 2010 at 10:45 pm

    vrb careva cu mn?

     
  6. darkjade

    Ianuarie 4, 2010 at 12:34 am

    @Saby: Mi-am permis sa iti sterg ultimul comentariu. Acest blog nu este o retea sociala.

     

Lasă un răspuns

 
