RSS

Dragoste de mama

23 Oct

Cat de mult isi iubeste o mama copilul si mai ales cum isi manifesta afectiunea?

Mi s-a intamplat ca intr-o oarecare zi sa fiu martora a doua perspective ale dragostei materne. Ieseam de la metrou cand am vazut o mama de mana cu baietelul ei. Ii cumparase o broasca testoasa micuta. O tinea intr-o punga de plastic iar biata creatura se zbatea dezorientata. Mi s-a parut o provocare pentru micut…o responsabilitate. Mi-am inchipuit scenarii cum ca broasca din punga ar fi primul sau animal de casa si mi-am amintit de propria mea mama cand mi-a adus atunci, demult, pisica intr-o plasa ponosita.

Nu mica mi-a fost mirarea cand peste doar cativa pasi am dat peste o alta…mama. Impingea un carucior cu o mana in timp ce cealalt brat ii era impovarat de un alt micut. Acesta din urma isi iesise din minti si urla ca un apucat. Ei bine, reactia mamei a fost cu totul originala. Nu i-a cumparat broscute testoase, nu l-a strans in brate si nu l-a sarutat pe frunte  ci pur si simplu…l-a scuipat. Poate a fost un scuipat asa, din dragoste, nu am de unde sa stiu…la mine nu a venit barza inca.

 
Un comentariu

Scris de pe Octombrie 23, 2008 în Freak...

 

Etichete: ,

One response to “Dragoste de mama

  1. crookedlinez

    Octombrie 30, 2008 at 4:41 pm

    Am citit pe undeva, mai demult, ca intr-un trib din america de nord, din perioada precolumbiana, scuipatul in fata e un semn de afectiune. Poate a citit si ea asta pe undeva si s-a gandit ca ar fi frumos. Lasand gluma la o parte, in ziua de azi, copii sunt crescuti in doua feluri: parintii ori sunt prea severi si rautaciosi. abuzivi, ori ii lasa liberi, de capul lor. Asta e, degeneram.

     

Lasă un răspuns

 
