RSS

Viata de caine

28 Noi

Uneori imi spun ca invidiez animalele pentru simplitatea vietii pe care o duc. Da, imi invidiez pisica lenesa care se scalda in puf, in cearsafuri albe si curate si cred ca invidiez si pe Pufulet, care locuieste la parter. Nimeni nu ii reproseaza ca isi scoala stapanii de cu noaptea in cap sau ca face vocalize pe holul blocului; el isi leagana tantos codita scurta atunci cand ma vede, ca si cum mi-ar spune: Esti om, esti fraier! Eu am o viata mai buna, am o viata de caine!

Insa o viata de caine nu e intotdeauna o viata in nuanta de alb si roz bombon. Cu siguranta nu il invidiez pe Cutu. Nu stiu daca asa il cheama, dar e un nume la fel de comun si de insipid incat il caracterizeaza pefect. Cutu e un maidanez obisnuit, negru cu o pata alba pe piept. Majoritatea celor care ingrijesc pufuleti albi sau dobermani nervosi l-ar considera urat. E adevarat, Cutu e urat, dar nu pentru ca e un maidanez comun ci pentru ca viata de caine pe care o duce l-a transformat intr-un batran rautacios.

Il stiu de mic, cand si-a inceput nefericita existenta inchis intr-o cusa de 1 mp. Il vad zilnic si de multe ori m-am gandit la el ca la un exponat zoo, varianta mizeria romaneasca. Am crezut ca atunci cand va creste se va putea bucura de libertatea unei curti ceva mai mare de 1 mp, dar continua sa fie prizonier. Dimineata devreme, e facut covrig si inca doarme iar seara se trezeste la viata, ca o creatura nocturna ce se dovedeste a fi. Cutu are o singura placere nebuna…e un fel de bau-bau local pentru doamne si domnisoare. Sta la panda in tacere si o asteapta sa treaca pe langa cusca lui. Punctul culminant al zilei…se arunca frenetic peste peretii custii maraind si latrand….efectul? garantat! 🙂 Victima se sperie intotdeauna si uneori chiar scoate un tipat.

Aseara s-a distrat cu mine, si m-a facut sa pasesc grabita lateral, chiar daca aveam castile in urechi. Azi de dimineata am trecut pe langa el si am vrut sa inversam rolurile…cum ar fi fost daca m-as fi aruncat asupra custii tipand la el? Ar fi fost doar apelul de dimineata…Scularea Cutu, te asteapta o noua zi de caine.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Noiembrie 28, 2008 în Pets

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
